![]() |
Tips -> pepmiddelen?
Hoi,
Ik weet niet of dit al geweest is ofzo maar heb geen zin om dat te gaan zoeken :o Nou ik ga morgen naar een goafeest en dat is (naar mijn mening) altijd leuk natuurlijk. Het punt is, ik wil geen alcohol drinken (zo gaar daarna), dus wil ik wat anders, iets oppeppends. Natuurlijk is er keuze zat, alleen ik weet niet echt wat ik nou wil nemen. Ik wil geen XTC of Speed, laatste keer XTC was in januari en heb daar nu even geen zin in om weer eentje te nemen. Dus mijn vraag is, weten jullie nog n leuk middeltje uit de smartshop ofzo (en niet van die slome ephedra waarvan ik na 4 capsules nog geen reet voel)? Tips zijn welkom Bedankt :) |
al wil je niet van die, ik quote, slome ephedra waarvan ik na 4 capsules nog geen reet voel wilt hebben, dan kom je nogal snel uit op t chemische denk ik hoor.. ik weet niet heel de inhoud van de smartshop, maar natuurlijke pepmiddelen zijn nooit zo sterk.
|
keffertjes :p
|
Maar das trouwens net zo slap, of zelfs nog slapper als ephedra. Verder heb je kolanoot, pure ephedrine, cafeìne pillen etc. Maarja das ook allemaal net zo ´slap´ als ephedra.
|
Ik bedoel met slap dat ik gewoon er niet veel van merk, alleen wat tintelingen enzo, maar niet dat gevoel van dat je lang kan door gaan.
Nouja ik kijk wel, misschien toch maar weer slecht doen. |
smartshop producten zijn echt niet veel beter
|
mja.... je hoeft niks te gebruiken he... Tis niet verplicht ofzo :D Anders drink je gewoon Joltcola of koffie (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ach ja wat moet je anders he in deze maatschappij..! |
ja, maar om dan naar een GOA feestje te gaan :rolleyes:
nee, hoor, ieder zijn meuk ;) |
ik geef je gelijk hoor hond.. ik ga ook regelmatig helemaal nuchter naar een feestje.. en meestal is me energie ineens niet meerop als t afgelopen is..
en Goa is anders best leuk... alhoewel ik vanavond hardcore prefereer :p...*met een oorontsteking* :s |
ik denk dat je dan toch bij speed uitkomt.
Maar ja het kan ook zonder drugs, gewoon door dansen dan ben je daarna pas moe, ten minste zo ervaar ik dat |
gewoon dansen tot je benen branden :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
@Inf Mushroom: eejz Hippieeee!! niet te hard spacen he?? :) en wrom ga je niet drinken?
|
He nijn hehe :cool: mja nouja..ik heb geen zin in alcohol, ik voel me altijd het meest gaar als ik alcohol heb gedronken, dus laat ik dat maar achterwege vanavond.
Maar ik zal braaf zijn, ga je mee? ;) |
dianabol pilletjes (y) ik nam er 3na mekaar 6uur later bonkte mijn hard nog onwijs fel
|
Overdosis instant koffie, welke in de Hema verkrijgbaar is consumeren, wellicht? ;)
...Ik ken verder niet een niet-chemisch alternatief. Avé |
Ephedra, werkt voor mij uitstekend, als je het voor het eerst doet, gewoon 1 (of 2) rode.
|
ja maar vandaag of morgen zijn die illigaal
|
Citaat:
ghe was je ook naar menkebachweg gegaan (kweet niet hoe je het schrijft) twas vet heh? :cool: |
GOLDEN POWER/ BULLIT/... en wat voor merken er ook maar zijn :p.. energy drank dus.. 10 blikjes en je stuitert alle kanten op ;)
|
Citaat:
|
Blow gewoon :p
Als ik op een GOA feest ben blow ik er eigenlijk altijd wel bij, daarna voel ik me misschien iets meer slaperig. MAAAAAAAAR ik krijg wel 10 keer meer zin om te dansen (als ik stoned ben heb ik meer gevoel met de muziek ofzow) en daardoor heb ik verder ook geen pep ofzow nodig :) |
Citaat:
|
die kolanoot ofzo... nou ja, der was iets uit het oerwoud wat in afrika heel normaal is om te gebruiken dat wel hefitg scheen te zijn
|
Citaat:
|
Citaat:
Maaruh ja gewoon veel ephedra nemen (die rood-witte aanrader!!!). Euh wel snel zijn he. Hm wat lul ik, dat goa feest is allang geweest :s |
Thaise redbull (ook op goafeesjes te verkrijgen).
overigens wordt er tegenwoordig voornamelijk psy-trance gedraait op dergelijke feesjes en is goa zo goed als uitgestorven, maar who caes.. je schrijft t iig niet met alleen hoofdletters, alhoewel, iemand wel een passende afkorting in wist te zien van Geestelijk Overdraagbare Aandoening |
Citaat:
|
Citaat:
Wat de echte naam er van is is niet te lezen, hoewel de enige westerse text op t flesje 'Kratingdaeng-L' is, dus misschien heet t zo.. Je kan t verder krijgen in de chinese super op de Niewmarkt in Amsterdam (weet dit niet zeker, maar dat heb ik van andere gehoord) en t zit in vage flesjes met een red-bull achtig logo er op. |
aaaagh zou dat die shit kunnen zijn die ik vroeger mensen vaak in thailand zag drinken (vaak tijdens het rijden)?! Die werden er wel hyper en leip van, keken vaag uit hun ogen. Mja weet ik veel, misschien was het ut ook niet. Maarja het was wel soort van 'drugs'.
|
jolt cola (y)
|
Citaat:
|
dan ga ik het een keer zoeken
|
Nou bedankt he iedereen :D
Heb t in ieder geval naar mn zin gehad, Ruigoord is leuk :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
yeah yeah whatever....nog wat oppepends gebruikt?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben een keer hyper geworden van een kleine hoeveelheid dxm, denk wel dat ik er overgevoelig voor ben. Maar je kan het proberen..
|
Citaat:
|
uiteraard
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:22. |