![]() |
[fotos] dit was dus het idee van die shoot.
en ik zal het allemaal anders formuleren.
het idee was om een nep-mode-reportage te maken. dus met een knipoog. wat vinden jullie van de uitwerking? edit: het forum maakt de fotos net iets kleiner, als je ze vergroot dan kan je beter lezen wat eronder staat :) edit2: fotos weggehaald |
Nogmaals; het zijn jouw foto's niet.
|
Citaat:
|
Sorry hoor maar als je echt zo denkt dan heb je dus geen flauw idee van wat er komt kijken bij fotografie. En ik vind het licht nog steeds standaard en oninteressant. De achtergrond van de eerste foto is vreselijk. En het idee is wel okee maar door jouw overdreven houding en andere zaken ziet het er niet bijster professioneel uit.
Niet dat de foto's niet okee zijn, maar om er nou zo overdreven mee te pimpen is wel onterecht. Ook omdat je ze dus niet zelf hebt gemaakt. Ik heb ook wel eens model gestaan voor fotografen maar waarom zou ik die in godsnaam op artistiek posten? |
mensen ik begrijp jullie opwinding
blijkbaar heb ik het idee van ARTistiek verkeerd begrepen... ik was gewoon benieuwd wat jullie van de fotos vonden... |
je bent benieuwd wat we van jouw looks en poses vinden ;) niet van de foto's zelf. NOU dat petje staat je goed (y)
|
En ik vind het ontzettend gemaakt emo! (n)
|
Citaat:
kijk eens naar de gemiddelde replay of davidhoff reclame. ga je daar ook over zeiken? ik zie weinig verschil met deze fotos! |
Citaat:
|
Dit lijkt meer op een flame en er is al een topic hierover. Deze gaat dus dicht.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:37. |