![]() |
vraagje over vagina
ik heb laatst voor het eerst mijn vriendin gebeft...toen zag ik en voelde ik iets "op " haar vagina zitten...het is lichter dan het gebied erom heen...bijna wittig...het sluit de vagina als het ware af...maar met vingeren heb je er geen last van...je hoeftgeen moeite te doen om naar binnen te gaan.....het zit als het ware rondom....kan dit slijmvlies uit haar vagina zijn? of wat? hebben alle meisjes dit?
please antwoord....is dat normaal bij meisjes? :confused: |
bijna wittig? :s
|
Citaat:
Ja wittig? Ik denk zelf dat je bedoelt dat ze goed nat werd. Dat kan soms namelijk wel eens een wat klonterigere substantie worden. Maar anders zou ik het niet weten. Betere info verstrekken kerel :) |
je kan laat maar zeggen niet "het gat inkijken" er zit nog iets op...maar het zit wel aan haar vast...het is geen vocht...het is wel van hetzlefde materiaal als de rest eromheen...
|
Citaat:
Hoe zie ik dat dan? Het vlies zit dus voor de ingang van de vagina. Prik je dan ook door het vlies heen? :confused: |
nee het is wel open...alleen het is niet glad ....je kan het zien als een soort dikke rand eromheen...die het afsluit...maar wel met opening
|
Klinkt niet smakkelijk... :s
Kan je geen tekening met piant ofzo maken? Is duidelijker... |
het is al opgelost.haha ik heb plaatje opgezocht van een kut :bloos: zonder bijbedoelingen....en het is gewoon hetzelfde...heb het een beetje overdreven uitgelegd...excuses hiervoor...ZAAK GESLOTEN
|
nou wil ik eik wel weten wat het was ook :)
|
Citaat:
Ja precies!!! Wat jij zegt. Nu willen we het weten ook. :confused: |
Gelukkig dat er niets mis is.
Nu kan ik erom lachen zonder me schuldig te voelen. :p :D |
De vagina opening loopt niet recht. Het loopt in een bochtvorm. Waarschijnlijk is het gewoon een deel van de vaginawand, een stukje binnenkant die je ziet... verder niets bijzonders
|
klopt inderdaad...gewoon van de vaginawand..ik heb het aan mijn vriendin gevraagd..omdat ik me toch een beetje zorgen maakte....maar het is helemaal oke...[schaamte] :bloos:
|
Citaat:
:D |
Citaat:
F. (omg, ik zoek er nog een plaatje van ook :D) |
Dank U!
*loopt naar keuken, zet frituurpan uit* Dat wordt geen midnight-snack-frenzy voor mij.. Plots ben ik ontnomen van mijn eetlust.. ik houd niet van 2D. Als ik ik van dichtbij een kijkje mag gaan nemen dan vind ik dat er altijd nog beter uitzien dan welk ander plaatje dan ook. :o ;) |
Citaat:
|
haha sorry als ik menig zijn eetlust heb bedorven....het is inderdaad F op het plaatje ;)
problem vagina solved het wittige was dus inderdaad gewoon geilheidsvocht.... silly me...... :mad: |
Citaat:
|
inderdaad :) ......bedankt allemaal (y)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:35. |