![]() |
Hannibal
Vanavond, NET5, 21:57 uur.
Vervolg op 'Silence of the Lambs'. Iemand die hem gaat zien? Ik heb hem destijds in de bioscoop gezien. Vond hem tegenvallen, als je hem vergelijkt met SotL. |
Ik ook.
|
Het werd nooit echt gewaardeerd dat ik hem geweldig vond... Hopkins is beregoed als Hannibal.
|
Ik ga misschien wel kijken. In vergelijking met SotL is ie idd wat minder, maar ik vind het toch wel een goeie film en Anthony Hopkins als Hannibal is :cool:
|
Hopkins is inderdaad erg goed. Het grote verschil vind ik dat Silence of the Lambs eng is door de sfeer die erin heerst. Je ziet wel een paar gruwelijke dingen, maar meer de sfeer (o.a.superrol van Jodie Foster) maakt de film zo goed. Hannibal is meer
Spoiler
|
Nog altijd wel vermakelijk. Tuurlijk is 'Silence' beter, maar Hannibal zelf is op zich wel stoer ;)
|
Ooit te leen gekregen van iemand en ik heb hem toen niet verder gezien dan de helft..
beetje saai, maar probeer het vanavond nog een keer :o |
Citaat:
|
Misschien voor de mensen die de film nog niet hebben gezien, en liever niet weten wat er gebeurd of hoe de film is :)
|
Ik ga ook maar effe kijken. :cool:
|
Citaat:
|
Is dat halve lijk nou gary oldman? :|
|
Ik vond hem niet direct slecht, maar zo spannend en solide als Silence of the Lambs werd hij nergens. En met die gorefactor viel het ook wel mee.
|
Citaat:
Ik vond Hannibal goed, maar the silence of the lambs beter idd. En ik vond Hannibal's hoed te gek! |
Ik heb hem opgenomen, alleen de videoband was vol. Vanaf het stukje bij die everzwijnen heb ik het niet meer gezien :( . Wil iemand plz vertellen hoe die film afloopt, ik ben zo benieuwd ;)
|
Ik vond hem eerder grappig dan eng eigenlijk. Scheidingslijn daartussen ligt erg dicht bij elkaar, en deze film gaat er ruimschoots overheen.
|
Ik vond het echt een baggerfilm toen ik hem destijds heb gezien. Heb hem gister dan ook niet gekeken. Sotl is zoveel beter. Dit was gewoon een cheap sequel om lekker veel geld mee te verdienen. Niet helemaal mijn stijl.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vond hem wel te doen. Meer een zwarte komedie dan een thriller.
|
Citaat:
Spoiler
|
op het einde die hersens :D leuke film... kheb de eerste nie gezien
|
Wel een leuke film, maar inderdaad lang niet zo goed als Silence Of The Lambs. Heb hem niet gezien trouwens gisteren.
|
OW NEE heb um gemist :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Spoiler
|
Heerlijke film :D Hello Clarice! Tata! :D Die man is briljant!
|
Ik ben in slaap gevallen :o
|
Ik vond em niet zo goed.
|
wie kan me nou vertellen hoe die film afloopt, dit wordt frustrerend :mad:
|
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
|
Het boek is beter.
|
IK zxou het wel leuk vinden als ze silence (ect) ook weer gingen uitzenden, kan ik hem opnemen.. :)
|
Het blijft toch een beetje een rip-off van SotL, maar toch ik vond het wel een goeie film, beetje ranzig enzo (met die varkens :eek: ) maar wel goed dus :)
|
k von et zo ranzig toen hij die schedel had open gemaakt van die man.. egt ranzig en ook no n stukje hersen ete :s
|
Citaat:
|
Citaat:
|
silence of the lambs was gewoon te gek, hannibal was minder maar tog te doen en red dragon was wel weer leuk. meer sotl steil!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:48. |