![]() |
21 Grams
Iemand deze film al gezien? Wat vond je ervan?
|
Ik vond het wel een oprechte film, alleen vond ik het verhaal wat matigjes (niet onderhoudend genoeg). En de niet-chronolgische opbouw is ook af en toe nog eens verwarrend.
Het is wel een goede film en laat ook wel zien dat Benicio D'el Toro (oid) goed kan acteren in zijn rol als slachtoffer van het lot. |
'Het verhaal draait vooral om wat zich na het ongeluk afspeelt, maar omdat het allemaal alles behalve chronologisch verteld wordt, is het zeker in het begin zoeken. González Iñárritu lijkt het vooral te gaan om het creëren van een sfeer, een beeld en minder om het vertellen van een verhaal met een moraal.'
Ik hou wel van zo'n films. |
Naomiiii!! (y)
Anywho, ik wil hem supergraag zien, lijkt me erg leuk. |
Het acteerwerk is geweldig, de niet chronologische opbouw is ook koel maar
Spoiler
|
Ik wil die wel graag gaan zien, maar hij draait niet overal (zoals in Breda dus niet...) dus ik huur m wel een keer als ie uit is op dvd...
|
hm, hij was wel heel superzielig :) maar ik vond hem vooral erg origineel, je moet namelijk egt constant opletten omdat er heel veel flashforwards inzitten.. koel.
|
hmm. Hij lijkt me tof.
|
Ik heb hem op het IFFR gezien dit jaar. Ik vond hem niet super... beetje slap... Goede acteurs, maar slecht script.
|
AMORES PERROS vond ik beter, maar 21 GRAMS is nog steeds een bovengemiddelde film. De niet-chronologische volgorde heeft zijn voor en nadelen. Wellicht dat Iñárritu eens een lineair-narratief moet proberen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:29. |