![]() |
Mooi aan het lichaam
Wat vinden jullie behalve de klassieke borsten, kont, vagina, penis het meest opwindend aan een man/vrouw, of gewoon het mooist?
|
de handen..
|
alles, bij mijn vriendin haar lippen, ogen, heupen, benen, gezicht, neus, nek, rug,voeten en zo kan ik wel doorgaan.
Ik lijk wel verliefd :D |
Het feit dat 't aan hem toebehoort.
|
Citaat:
|
Citaat:
:eek: Heb ik ook ^^ alleen dan bij mn vriend :bloos: :p (( Zn hele lichaam, zn oren, hoofd, lippen, ogen, benen etc. )) |
Alles aan mijn vriend is mooi (y) Simpelweg omdat hij het is.
|
Ik ben egt handenfreak.... niet van die jongenshandjes... verschrikkelijk... haha okey ik zou een jongen r niet voor laten staan, maar jongens met groot/grof uitgevallen handen hebben duidelijk m'n voorkeur... en ja handen is dan ook het 1e waar ik naar kijk :bloos: :s
|
mijn ex valt op billen.. en ik merk dat ik daar nu ook heel erg op let :D
|
Alles kan mooi zijn... Dingen die me in het verleden (:P) zijn opgevallen, zijn onder andere: een mooie rug, een leuke onderarm met blonde haartjes, handen met lange vingers, een zuivere huid, hoge jukbeenderen, etc. Ik kan eigenlijk wel uren doorgaan zo.
Tja, het klinkt ontzettend cliché maar iedereen heeft dingen die mooi zijn. Daarom is jongens leuk vinden ook zo leuk, er is telkens iets anders moois om naar te kijken :P |
Even graven in de herinneringen...wat vond ik speciaal mooi aan de jongens met wie ik in bed lag. Even op volgorde.
1) Zijn brede gespierde behaarde borstkas. 2) Zijn zij, zo glad en zijdezacht 3) Dat er een gouden glansje over zijn huid en haar heen lag. 4) Mooie grijsblauwgroene ogen met lange geloken wimpers en de intense manier waarop hij daarmee naar me keek als hij me zoende 5) Zo mooi slank en gespierd en glad. De mooiste ooit, van top tot teen perfect. |
zijn spieren, zn haartjes :o , zn bruine kleine pigmentvlek op zn rug, zn ogen, zn zwarte krulhaar, zn borstkas, zn benen....de vraag is eerder, wat vind ik niet mooi aan mijn vriend :) (en dan is het antwoord: niets :D )
|
Zn brede borstkas en zn borsthaar :o
|
Citaat:
|
zn rug.
echt zo'n 'zandloper' *wrough!* en verder zijn kuiten, die zijn ook mooi. lekker stevig:) |
De handen.
mooie grote,stevige ,lange vingers hebbende handen. :o en zijn schouders. ook gespierd en stevig. en zijn rug. enenen |
mooie ogen, mond, wangen, gladheid van de huid, verhoudingen in het lichaam en mooie glanzende haren kunnen mij wel geboeid laten kijken :)
|
Het gezicht en kont van een meid daar let ik het meeste op....
|
Brede schouders :o
echt zo'n brede rug met een slankere taille, oeh dan ben ik echt niet meer voor rede vatbaar:p En inderdaad, handen. Grote stoere mannenhanden :) |
Rug :eek:
|
ik kan niet kiezen :(
xxx |
me vriend heeft echt zo´n lekker buikje, niet TE gespierd maar wel een beetje zo, dat vindt ik echt mooi om naar te kijken. :)
|
Citaat:
|
Ik vind brede schouders echt leeeelijk. Dan heb je zo'n raar onnatuurlijk driehoekvormig ding in plaats van 'n mens :|
|
Rug, schouders, armen, benen (en kont) vind ik het mooist aan hem. Kan niet echt 1 ding kiezen.
Ik vind m mooi gespierd, absoluut niet te erg, maar gewoon precies mooi :) vooral z'n armen. En z'n rug is mooi mannelijk, net als zijn schouders. Zijn benen vind ik ook mooi van vorm, gespierd en niet al te behaard :p |
een buikje (y) en dan bedoel ik geen spieren, maar een klein laagje vet dat echt geweldig lekker ligt :)
|
armen, rug, handen, lange wimpers zijn soms ook erg mooi. sleutelbenen en schouders. een nek waar ik in wil bijten. 'k sta wel eens voor het stoplicht te wachten en dan sta ik achter iemand met een nek waarin ik dan echt in wil bijten. moet ik me echt beheersen :o :D
een mooie kaaklijn is ook nooit weg :) |
pianohanden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een mooi, lief naveltje :)
|
Citaat:
|
haar buik :bloos:
|
rug
|
Handen & rug :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mond
|
Bij een vrouw haar onderrug: het geultje dat loopt vanuit de bilnaad naar boven. En dan vooral als het glad en zacht is.
En bij een man zijn handen. Eeltige mannenhanden, die je tijdens de seks zo kunnen begeren. Die voorzichtig elke vormverandering van je lichaam betasten. |
Wat is dat toch met handen echt?
En sleutelbenen!?! Hoe zie je die? :) |
rug,schouders en borstkas
|
Vind ogen het mooist, venster van de ziel zeg maar en ogen zijn ook onveraderlijk en de mooiste kleur van het hele lichaam.
|
borsten! Absoluut
|
Ogen...
...Daar val ik soieso op... ...en bij mijn vriendin: Haar buikje, lekker zacht, maar wel stevig (spieren) Citaat:
|
haar 2 kuiltjes op haar onderrug :D
de de blosch op haar wangen als we |
Bij mijn vriend vind ik zijn armen en rug erg mooi (de rest natuurlijk ook!!). Als hij dan in beweging is kan ik daar uren naar kijken. Mooi gespierd en die schouderbladen bewegen zooo mooooi ;)
|
Ze worden wél met zo'n figuur geboren, FreedomCall. Ik bedoel natuurlijk brede schouders, geen opgepompte spieren.
Citaat:
Uhm, wat daar leuk aan is? Meer lichaamsmassa dan mij is gewoon geil. Alleen moet hij dan niet dik zijn, maar gewoon groter, breder, langer. Het is gewoon mooi, een brede rug. Dusch. (http://phrenesis.endoria.net/angelrug.jpg :P Die lijnen, die schaduwen, zie?) |
Citaat:
|
oren is zo geil om aan te sabbelen
neus ik zie graag ik wipneusje benen en rug en ik kan alleen al verliefd worden op een meisje met een mooi kapsel :bloos: |
Ik let vaak op jukbeenderen, zowel bij vrouwen als bij mannen. (Val niet op vrouwen)
Ik let meestal op handen (nagelriemen... :S) en bij mn vriend vind ik zijn wimpers, zijn lippen en zn melkwitte huid het mooist. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:10. |