![]() |
kon ik nog maar even...
kon ik nog maar even
je weet wel, heel dichtbij een kijkje in je ogen nemen kon ik nog maar even wij samen, één moment mijn gedachten met je delen kon ik nog maar even mijn traan en mijn verdriet verliezen in herinnering ik ben je reeds verloren te vroeg, nu leef ik zonder jou alleen |
Hmm, ik vind hem een beetje nietszeggend eigenlijk, minder creatief als je normaal doet, al vind ik het wel leuk om te zien dat je dit probeert. Maar je woorden missen hun kracht een beetje, misschien door de flauwe verwoording, volgens mij kun je beter.
En je titel doet me trouwens aan een zeikerig nederlandstalig lied denken, dat is ook een minpunt :p . |
mja ik weet het :| dat realiseerde ik me ook wat laat...
maar ik geef je gelijk wat je kritiek betreft, ik ben er zelf ook niet kapot van, maar tgaat om de verwoording van een moeilijk gevoel, moeilijk in woorden te vangen, dus ik experimenteer er wat mee.. maar ik vind het zelf al gauw zeikerig worden... :: |
Eens met Lovetear
Nogal standaard subliempje! Hoe kan dat? Is liefde zo ingewikkeld dat je het liever universeel houd? ;) xx Snowy |
alhoewel ik in dit gedicht niet op de liefde doel, is liefde wel zo ingewikkeld dat ik het liever universeel houd, maar dat terzijde ;)
en af en toe doe ik een poging de vaagheid tijdelijk achter me te laten om meer down to earth te schrijven. maar over het algemeen is dat niet echt een succes :| ik ben meer iemand voor de vaagheid, geloof ik :) |
Ik vind hem gevoelig, ja mooi
;) |
ja leuk dit , jeetje
|
Citaat:
|
Oh, moet ik hem wel sluiten natuurlijk. Hmm, zou de nieuwe fb dat kunnen doen misschien?
|
Citaat:
*weet plots niet hoe ze met een slot moet gooien*, help andere Forumbaas :p |
:( mooi, niet origineel maar wel zielig. Slaat bij mij wel aan.
|
Martien & Mariamne: zomaar topics rekken die allang gesloten hadden moeten worden :nono:.
:D. (sublime, sorry dat het topic gesloten wordt, voor de rede: zie eerdere post van lovetear) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:39. |