![]() |
Vriendin slikt pil dus zonder condoom?
M'n vriendin slikt pil, kunnen we dan gewoon zonder condoom vrijen?
|
Als geen van beide een SOA heeft (wat meestal wel mee zal vallen), dan kan dat gewoon ja :)
Vraag haar hoe vaak ze al sexueel contact heeft gehad zonder voorbehoedsmiddel...en ga zelf na hoe het bij jou zit....doe desnoods een test als je erg twijfelt...en anders..have fun ;) |
We hebben elkaar ontmaagd :)
dus ik ben voor haar de eerste en zij voor mij... maar zonder condoom is toch wat fijner lijkt me! |
dan kan je gewoon safe sexen hur:) zonder risico van soa's, denk k sow:) have fun! ;)
|
Citaat:
|
Je kunt toch ook soa's krijgen door beffen en pijpen?
|
je kunt toch altijd zonder condoom vrijen? Of ze zwanger wordt is een tweede.... :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
je hoeft de pil ook niet samen met een condoom in te nemen joh,
gekkie! |
Ik reageer op topicstarter, dus vraag je niet af waar ik het nu weer over heb...
Als je zeker weet dat je nog niet "gebeft" heb en nog maagd ben dan zou het wel kunnen maar om er zeker van te zijn mag je bij Rutgers gratis testen.... Ik weet dat ik de pil slik en wij geen condoom gebruiken; alles goed :D |
lekker met condoom
heb je geen troep :p |
Me vriend en ik waren ook allebei nog maagd (WAT WE ALLEBEI VOOR 100% ZEKER VAN ELKAAR WISTEN!) en doen t ook gewoon zonder condoom. Pil is zeer handig, maar je moet elkaar dr wel voor vertrouwen;
1) dat zij hem daadwerkelijk goed in neemt 2) jullie beide niet (onveilig!) vreemd gaan 3) dat jullie beiden geen ziektes hebben |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:24. |