![]() |
hoe maak ik contact ?
Er zit dit meisje bij mij op school en ik ben helemaal gek van haar.
We hebben al vaak oogcontact gehad maar we zijn denkik beide verlegen om echt contact te maken met elkaar. Ik heb verder geen lessen met haar, k zie der enkel tijdens de pauzes en soms in de gang. Wat zou kunnen doen om haar aandacht te trekken? |
gewoon hoi zeggen, ook een meisje is een mens met bepaalde behoeften tot intermenselijk contact.
|
ow cute :)
|
Citaat:
Citaat:
|
in elk geval niet hard weghollen als ze hoi terug zegt (y)
"hoe gaat het met je?" "zal ik je helpen met je huiswerk " is zeker te doorzichtig??? |
k herken het..alleen heb ik het bij een jongen ipv een meisje:)
je kunt gewoon "hoi" zeggen jha..eventueel even over school praten(vind je die leraar ook zo'n sukkel :p ?,welk vak(ken)ze haat-/leuk vindt) over waar ze uitgaat, Maar je kunt het ook eerst gewoon bij "hoi" laten..misschien dat ze dan de volgende keer zelf wel met "hoi"begint. succes.. |
maj, probleem is ook dat we niet dezelfde lessen hebben samen
|
bouw het op.. zeg gewoon een paar x "hoi" en kijken hoe ze daar op reageert. Als dat positief uitpakt zeg je de volgende x "hey! Alles goed?" of zoiets... en zo kun je elke x wat meer zeggen, en het tot een echt gesprek laten komen.
(Ik neem aan dat, ookal zit je niet bijelkaar in de klas, je bepaalde vakken van dezelfde leraren krijgt toch?) Als je eenmaal een gesprek hebt kun je ook s vragen naar haar msn-adres; over msn praten gaat vaak makkelijker... succes!! |
Eigenlijk zoals hierboven ook wel al is gezegd, denk ik.
Je begint gewoon met hoi zeggen wanneer je langs loopt, later ga je eens wat meer zeggen. Hoe kleiner de groep is waarmee ze ergens staat, hoe makkelijker je je er ook bij kunt voegen of haar even aan kunt spreken en bijvoorbeeld vragen naar msn of mail! Succes in elk geval! |
k, heb nu trouwens 2 weken vakantie :( dus wel de tijd om me voor te bereiden
|
uhm, regel wederzijdse vrienden!
en dan kan je vanzelf een keer voorstellen met zn allen iets te gaan doen, zonder de anderen in te lichten en dan ga je dus met zn tweeen iets leuks doen! |
2 weken vakantie! doe anders even luxe ofzo!
en dat idee van funkypunk is wel top! |
Citaat:
Gewoon eens een keer op haar afstappen en initiatief nemen. Gewoon proberen gesprekjes aan te knopen. Vraag als het begint te klikken haar MSN of telefoonnummer en zo ben je weer een paar stapjes verder. Ik weet dat het moeilijk is, omdat ik zelf ook heel verlegen ben, maar je moet die verlegenheid ooit van je afzetten. |
door de intercom afroepen dat ze zich in de pauze bij de balie moet melden en dan moet jij natuurlijk haar opwachten en een gesprek met haar beginnen :cool:
mocht je niet bij de intercom komen, dan toch maar een van de opties hierboven kiezen (of niet) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:42. |