![]() |
.ram bestanden openen
Hallo, ik had een vraag, hopelijk zit ik hier op de juiste plek voor het antwoord.
Ik wil graag .ram bestanden afspelen, maar ik heb volgens mij niet het programma dat ik daarvoor nodig heb. Welk programma moet ik hebben en waar kan ik het vandaan halen? Alvast bedankt :) . Oh, ik was net aan het zoeken in de geschiedenis van dit forum (want ik denk niet dat ik de eerste ben die zoiets vraagt) en toen zag ik iets staan over openen met realplayer, dat probeerde ik(in dat schermpje waarin hij vraagt met welk programma je het bestand wilt openen en dan met die lijst van verschillende programma's eronder), maar dat werkte niet goed en ik klikte perongeluk te vroeg waardoor dat hokje 'dit soort bestanden altijd met dit programma openen'(oid) en nu vraagt hij dus niet meer met welk programma ik het bestand wil openen, omdat hij automatisch de realplayer neemt, die het niet doet. Hoe kan ik dit terugdraaien? :bloos: |
Kijk eens op deze website:
http://shell.windows.com/fileassoc/0...ir.asp?EXT=RAM Je moet dus toch Realplayer gebruiken, heb je de laatste versie geinstalleerd? Om het bestand dan weer met een ander programma te openen, klik je met de rechtermuisknop erop en ga je naar 'openen met'. |
Merk op dat RealPlayer spyware is.
Je zou ook Real Alternative kunnen proberen, zie www.k-litecodecpack.com |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:30. |