![]() |
Wat vinden jongens van verlegenheid??..
Nou de vraag is duidelijk...
wat vinden jullie daar nou van? (als het een best leuk meisje is) thnx voor jullie reacties alvast :) =sorry als er al een topic met dit onderwerp geopend is= |
is opzich niks mis mee, zolang t niet TE verlegen is
|
lief
|
[QUOTE]BlueBallerina schreef op 03-04-2004 @ 10:28 :
wat vinden jullie daar nou van? QUOTE] Ja! Dat zou ik ook wel eens willen weten... :rolleyes: Ik ben zelf ook nogal verlegen... :s ....::::xxx::::.... |
Ik vind verlegenheid of meisjes met een iets meer gesloten karakter altijd leuker dan meisjes die nogal prominent aanwezig zijn. Ik weet ook niet waarom :)
Wat versta jij dan eigenlijk onder 'als het een leuk meisje is'? |
Zolang ze maar niet giegelend naar haar vriendinnen toerent als ik wat tegen haar probeer te zeggen is er niks mis mee.
|
KIET-2 > ik bedoelde gewoon als jij haar wel ok vindt (niet dat je haar toch al niet leuk vindt door andere factoren) .. snap je? beetje raar uitgelegd geloof ik... :bloos:
|
Ik ga er sowieso wel vanuit dat mensen ok zijn :) Op zich heeft ieder meisje wel haar eigen charme, zelf als ze niet mijn type is. Maar ik ga ook altijd uit van het stille-wateren-diepe-gronden principe. Meestal hebben die personen meer inhoud dan op het eerste gezicht zo lijkt, en ook dat vind ik interessant. Beetje vreemd, nietwaar? :bloos:
Ik denk ook dat ik verlegen meisjes leuker vind omdat ik zelf er ook niet echt van houd om prominent aanwezig te zijn. Ik loop liever een stukje met iemand dan dat ik in een discotheek aanwezig zou moeten zijn (om een voorbeeld te geven) :o Ik heb overigens wel eens vreemde manieren van uitleggen gezien hoor :) |
Das juist lief...
Als ik de keuze had uit 2 meisjes, toevallig een tweeling, een daarvan is wat verlegen, de ander juist het tegenovergestelde.... Dan weet ik wel welke ik zou kiezen.... :P |
1 woord: Schattig
|
Kan leuk zijn, maar ik praat liever met een meisje dat spontaan, open en goedlachs is :)
|
Mja....vinnik wel Schattig :rolleyes:
|
IK vind een verlegen meisje wel lief altijd alleen moet ze niet TE verlegen zijn. Je moet er wel mee kunnen praten, en andere ook.
|
Maar wat ook vervelend is.......
Veel mensen denken vaak gelijk dat je arrogant bent als je niet veel terug zegt, terwijl je eigenlijk gewoon verlegen bent.. :s Tenminste... dat is me al vaak overkomen. :rolleyes: ....::::xxx::::.... |
Dan kom jij de verkeerde jongens tegen... Mensen die dat gelijk denken hebben misschien niet zo'n goede mensenkennis als ze zelf denken. Ik zou nooit zomaar iemand zonder goede reden (en niet 'hoi' zeggen noem ik niet een goede reden in dit geval) als arrogant gaan bestempelen.
|
Mjah verlegen meisjes/vrouwen zijn lief en schattig :) , en een btje gesloten is veel interessanter dan iemand die heel open en extravert is :)
|
Ik vindt meisjes die wat gesloten zijn ook altijd wat leuker dan de macho-girls die je soms tegenkomt. Maar ook bij mij geldt, ik ben zelf ook nogal gesloten.
|
als er niet veel uitkomt vink et best wel irritant, ook al weet ik dat ze verlegen zou zijn ... verder mag et best wel
|
Het kan schattig zijn, maar het kan ook een factor zijn dat het moeilijker maakt om samen iets te krijgen, omdat veel mensen die verlegen zijn ook onzeker zijn. Das dan wel klote.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
het zijn wel leukere meisjes het is alleen moeilijker om hoogte van ze te krijgen, vooral omdat ik zelf ook nogal onzeker ben als ik een meisje leuk vind.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind verlegen meisjes wel leuk.
Ik hou niet zo van meiden die denken daqt ze alles zijn enzo. Dus van mij mogen ze verlegen zijn, maakt niet uit hoe erg. :) |
wow, ben verbaasd van de positieve reacties :o :)
|
hmm ik ben niet zozeer verlegen tegen jongens, wel tegen de ouders van mijn vriend bv. ik vind het moeilijk om heel spontaan tegen hen te zijn, ik wil het wel, maar ik ben bang dat ik verkeerd begrepen word
|
ik zie hier veel mensen die verlegenheid het tegengestelde vinden van prominent aanwezig zijn.. maar bij mij geldt dat dus allebei. ik ben best wel prominent aanwezig, makkelijk in de omgang, maar zodra t enigszins 'dieper' wordt durf ik niet meer.. weet ik niet meer wat ik moet zeggen..
|
wel schattig, maar niet te *echo*
je moet er uiteindelijk wel mee kunnen praten.. |
Leuk, het moet natuurlijk ook klikken, meestal vinden ze me een rare gast al heb ik goeie intenties.
Ik vind luidruchtige meiden over het algemeen niet aantrekkelijk. Die flappen er gewoon alles uit. Ikzelf durf eigenlijk ook wel eens een flapuit zijn, maar in feite ben ik verdomd verlegen. ;) |
Ik vind het wel sexy.
|
Mjah ik vind het wel schattig hoor :) Maarja.... aangezien ik zelf ook best verlegen ben komt dat best slecht uit :P
|
en wat nou van meisjes die in feite verlegen zijn maar zichzelf overschreeuwen om hun verlegenheid te verbergen....?
ik vind het bij jongens vaak dondersirritant als ze verlegen zijn :D maar gewoon rustig vind ik wel weer super okee maar niet dat er geen woord gezegd wordt of dat ze uit verlegenheid het met alles eens zijn. Ik ben geen jongen maar wilde toch even reageren |
Citaat:
|
het is wel leuk opzich, alleen moet het niet te overdreven zijn. Je moet niet in je eentje zitten te praten.
|
Erg vervelend, als je tegen een meisje praat dat constant het plafond loopt te inspecteren, maar bij vlagen heeft het ook wel iets schattigs.
|
Wel schattig, maar ik val toch op zelfverzekerde meisjes (y)
|
Citaat:
|
He verdorie, iedereen vindt verlegen meisjes leuker... :(
|
leuk
|
tja...ik ben dus een combi van!
Ik kan een enorme lolbroek zijn en overal een fel antwoord op hebben...maar ik kan ook verlegen gaan zitten wezen...voornamelijk als ik de mensen niet (goed) ken..... :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
helemaal waar. gespanked willen we worden
|
voor mij wel een major turn-on.... alleen hou ik wel van goeie gesprekken, dus ze moeten wel een woord kunnen uitbrengen, maar ja als ze zich op hun gemak voelen is dat bijna nooit een probleem...
SHY=HOT! |
ik vind het wel lief als een meisje een beetje verlegen is maar het moet niet zo zijn dat ze van de zenuwen ofzo geen woord meer durft te zeggen. ik ben zelf ook best verlegen dus ik zal het waarschijnlijk wel begrijpen :P
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:14. |