Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Msn. (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=795845)

VivaLaRazza 03-04-2004 12:14

Msn.

Kijk ik heb het net twee weken geleden uitgemaakt met me vriendin omdat het liep niet meer lekker.Maar ik chat nu al twee weken met een meid op msn en ik weet al alles van haar en zei van mij.Maar we kunnen het goed vinden samen.Maar ik wil haar graag ontmoeten en zij mij.Maar ik weet niet of ze nou het zelfde is als op msn.Zal ik het wagen en haar ontmoeten of niet?Ik weet het niet meer en ik hoop dat julli mij verder helpen hiermee...

Pixxa 03-04-2004 12:19

effe duidelijkheid scheppe he:

- je bent 13 ...
- je heb nu 2 weken gechat en je weet A L L E S van dr ...
- er is geen slechter medium om iemand te ontmoeten dan msn

Dus ga ervoor!

duivelaartje 03-04-2004 12:26

:eek:

na 2 weken praten op msn ken je elkaar echt nog niet goed hoor. Vraag eerst maar eens haar mobielnummer, foto's uitwisselen, cammen, sms'en. En denk een paar weken / maanden later hier nog maar eens een keer aan --> elkaar ontmoeten.

Gothic 03-04-2004 12:26

gewoon doen, wat heb je te verliezen, als het niets is IRL, ga je gewoon verder met chatten, is het wel wat heb je er nog eens een leuke vriendin bij IRL...

VivaLaRazza 03-04-2004 12:28

Citaat:

duivelaartje schreef op 03-04-2004 @ 13:26 :
:eek:

na 2 weken praten op msn ken je elkaar echt nog niet goed hoor. Vraag eerst maar eens haar mobielnummer, foto's uitwisselen, cammen, sms'en. En denk een paar weken / maanden later hier nog maar eens een keer aan --> elkaar ontmoeten.

We hebben elkaars telefoon nummer al en we cammen ook.

EciD 03-04-2004 12:31

mm ja och :S
je bent 13..so..big deal
ga elkaar gwn irl ontmoeten en je ziet t wel?

VivaLaRazza 03-04-2004 12:52

Zijn er nog meer mensen die me willen helpen al hebben die andere me ook geholpen?

Geranium-Tulp 03-04-2004 12:56

Citaat:

VivaLaRazza schreef op 03-04-2004 @ 13:52 :
Zijn er nog meer mensen die me willen helpen al hebben die andere me ook geholpen?
Ik heb na 2 jaar mailen ook eens afgesproken met een jongen. Ik kan je verzekeren dat het ook erg tegen kan vallen :D Dat nóóit meer!

Dus ja, je kan het 'risico' nemen maar je kan het ook gewoon nog een poos leuk hebben op MSN zonder dat je elkaar ontmoet. :D

VivaLaRazza 03-04-2004 13:21

Zijn er nog meer mensen die willen helpen?

Poesket 03-04-2004 13:23

WAcht gewoon nog even.
Je weet nooit wat het precies voor een mesije is. Eigenlijk kom je dat ook alleen te weten irl maar zou gewoon nog paar maandjes via internet afwachten...

wonen jullie dichtbij elkaar?

VivaLaRazza 03-04-2004 13:24

Citaat:

Eerised schreef op 03-04-2004 @ 14:23 :

wonen jullie dichtbij elkaar?

Ja ze woont ditcht bij...

Charlottetje 03-04-2004 15:18

Op msn zijn mensen wel vaak makkelijker en opener dan IRL, besef je dat wel goed!
En als ze dichtbij woont, mwoah, misschien kun je het best doen...
Al ben ik daar nooit zo van, maar goed... dat ben ik

Mr.Oizo 03-04-2004 15:43

Maarmaarmaarmaar... :p

alanis 03-04-2004 16:59

Ik heb er slechte ervaringen mee. Maar goed, waarom niet, je hebt niks te verliezen. Al zal ik het persoonlijk niet doen als ik pas 13 was. Nog wel erg jong dacht ik zo...

kimmie 03-04-2004 17:02

Citaat:

Gothic schreef op 03-04-2004 @ 13:26 :
gewoon doen, wat heb je te verliezen, als het niets is IRL, ga je gewoon verder met chatten, is het wel wat heb je er nog eens een leuke vriendin bij IRL...

kHebTrekInWatLekkers 03-04-2004 17:31

Ik zou het gewoon doen... MSN is een klote medium om iemand echt te leren kennen.. daarom kan je maar zo snel mogelijk afspreken... Wie weet...

Stepsje 03-04-2004 17:32

Ik heb vanavond een date met een jongen die ik via internet en msn heb leren kennen.
Ik heb nu een maand ongeveer elke avond met hem gemsnt.
En dat klikte heel erg.
Ik vind dat t dus al wel zou kunnen, maar dat is iets dat je zelf aan moet voelen!
T is natuurlijk wel afwachten of hij (bij jou zij) irl hetzelfde zal zijn dan op msn. Maarja dat is dan een risico dat je neemt....

duivelaartje 03-04-2004 17:47

Ik praat nu al een half jaar met een jongen op msn. Sinds een maand of 4 bellen, smsen en cammen we. :) Ik ben hem echt heel goed leren kennen en we hebben diepgaande gesprekken gehad over allerlei onderwerpen. Ik ken hem nu bijna net zo goed als ik mezelf ken. :) Echt heel speciaal. Nu willen we elkaar heel graag irl leren kennen, ookal weten al bijna zeker dat de band die we nu hebben eigenlijk niet meer stuk zal gaan. :) En dat het wat gaat worden als we elkaar irl zien. :bloos:

Maar we wonen ver bij elkaar vandaan en druk druk druk allemaal. Dus we vinden het moeilijk dat het waarschijnlijk nog even zal duren voordat dat gaat gebeuren. We willen het wel heel graag en op bepaalde momenten moet ik soms bijna huilen, zo erg mis ik hem dan. :bloos: :(

Maar ik zou daarom nog even wachten. :) Leer elkaar echt eerst heel goed kennen. Wat iemand zei hier ookal, op msn doe je je vaak, vooral in het begin, heel anders voor dan dat je in het echt bent. Dat je al belt is goed. :) En jullie wonen dicht bij elkaar. Opzich lekker makkelijk.
Dus over een tijdje zou ik het er eens op gaan wagen!

netram 03-04-2004 20:27

ik heb gister bij ricky lake :o (ik verveelde me) iets gezien over kinderen die via internet(chatboxen,msn,icq) in de handen vielen van pedofielen. wees dus gewaarschuwd, want mensen kunnen IRL heel andere bedoelingen met je hebben.

Some 03-04-2004 21:27

Citaat:

beterXcore schreef op 03-04-2004 @ 21:27 :
ik heb gister bij ricky lake :o (ik verveelde me) iets gezien over kinderen die via internet(chatboxen,msn,icq) in de handen vielen van pedofielen. wees dus gewaarschuwd, want mensen kunnen IRL heel andere bedoelingen met je hebben.
Ja klopt maar dat kan ook IRL gebeuren. Misschien is iemand zo leuk die je hebt ontmoet en blijkt later niet zo leuk te zijn...

Chat wat langer met elkaar, minimaal 1 maand kijk hoe die is, bel veel en spreek af als je voel dat je dat wil.
PS: ga niet met hem mee naar huis, stap niet in een auto enz... zekere voor onzekere, verder wil ik je niet bang maken ofzo maar het zijn dingen waar je op kunt letten.

Stepsje 03-04-2004 23:06

Maar het kan ook heel erg goed gaan :D :D
K kom net terug uit de stad en t was errug gezellig :D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:50.