![]() |
wat kun je hier mee
Stel je voor.
Je bent jong, komt net uit een relatie en je hebt een goede vriend(in) die ook net uit een relatie komt. Jullie hebben in een paar weken een aantal keer afgesproken en jullie hebben ook elke keer gezoend. Jij begint hem steeds leuker te vinden en zijn antwoord is, ja misschien wordt het ooit wat maar verwacht er niets van mij, maar hij zoent wel iedere keer. |
Ik zou het bij hem leggen.
Vragen waarom hij wel met je wilt zoenen, maar geen relatie met je wilt.. En dan uitzoeken of dat is wat je wilt of dat je zegt: als je geen relatie wilt, dan zoenen we ook niet. |
Citaat:
|
Maar ik ben wel echt verliefd op deze jongen dus hem 'weerstaan' is nog al moeilijk. Hij wil voorlopig geen reltie en ik eigenlijk ook nog niet. Nog niet, later dus wel
Ik zie hem morgen weer en weet niet hoe ik dan op zijn moves moet reageren |
en hij heeft al gezegd dat hij wil zoenen omdat hij me lief vindt en het lekker vind om met mij te zoenen
|
Je kan toch gewoon een leuke tijd hebben zonder hete te bestempelen als een relatie? Ik zie het probleem eigenlijk niet.
|
Citaat:
En ik weet niet wat hij van mijd enkt. Maar ondertussen heb ik wel gevoelens voor hem en weet niet hoe daar mee om te gaan.... |
zie Loontjuh's antwoord!
vraag hem wat hij voor jou voet, waarom hij je wel telkens zoent en wat hij nou van deze situatie vindt, wat hij er mee wil! |
Ik denk niet dat ik t kan hebben als hijdan zegt dat hij t gewoon leuk heeft maar verder niets voor me voelt. Maar aan de andere kant wel het beste. Ik ben zo verliefd :bloos:
|
Citaat:
Ik ga ook met mn ex praten. Ik vind het eng, bang om wat ik te horen krijg, maar ik doe t toch, want we zijn eerlijk tegen elkaar en dan heb ik duidelijkheid voor mijzelf. Dan is de keus aan mij wat ik er verder mee doe. (niet zelfde prob. trouwens) |
Ja nouja ik ga m wel even uit horen
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:45. |