![]() |
adres achterhalen
Ik weet niet of dit bericht hier op z'n plek is, maar zou niet weten waar anders. Anders moeten meneer of mevrouw FB m maar verplaatsen.
Ik heb iig ruim een maand geleden wat verkocht aan iemand en het opgestuurd. Het geld zou overgemaakt zijn, maar na een maand heb ik nog niks. Op emails wordt niet meer gereageerd. Ik heb geen naam, wel een straatnaam, straatnummer, postcode en woonplaats. Weet iemand hoe ik achter de naam en vooral het telefoonnummer van bijbehorend adres kan komen? Zodat ik even de ouders van het betreffende 14 jarige achterbakse knulletje eens even kan opbellen? Ik heb al een aantal sites zoals postcode.nl gezien, maar daar vind je alleen welke huisnummers van de straat onder de postcode vallen. Bij KPN kan het ook niet. Maar het zou toch mogelijk moeten zijn om achter het adres te komen? |
Je weet toch hoe die jongen heet (in ieder geval zijn achternaam?)
Dus dan vul de je dat in bij http://www.detelefoongids.nl |
Ik heb ook even op internet geprobeerd, maar je moet inderdaad altijd de naam invullen. Ik weet niet of de plaats waar die persoon woont groot is, maar kan je niet bij het postkantoor in het telefoonboek van de btreffende regio kijken en vervolgens kijken wie het is?
|
Citaat:
|
Ik weet helaas de naam niet meer. Ik weet het heel stom, maar ik heb nu eenmaal een beetje naieve trekjes soms. :s
En die persoon woont in Friesland, en ik in Amsterdam dus om daar nou helemaal naar toe te gaan.. Mja je kan echt met alleen het telefoonnummer al alle gegevens van iemand krijgen, dus het ZOU toch wel mogelijk moeten zijn om er omgekeerd achter te komen?? Is er iemand die toevallig in de buurt van Oosterwolde Fr woont, die het voor me op kan zoeken in de telefoongids (PM ik even de gegevens). |
Citaat:
Tenzij ze zin hebben om naar het huis te gaan natuurlijk. Wat heb je 'm eigenlijk verkocht? |
Citaat:
Ik had 'm een gitaarkoffer verkocht.. |
|
Bedankt:). Alleen als je de plaats en straatnaam invult dan geeft ie dus BIJNA alle huisnummers in die straat.
En helaas niet het huisnummer waar ik naar op zoek ben.. Heel vreemd.. Het adres is wel 100% zeker goed, want ik weet dat ie het heeft ontvangen. Maar als iemand nog een vergelijkbare site weet... Wat ben ik lastig:s:s. Anders bel ik gewoon zn buren op naastliggend huisnummer op dat ie wil kan vinden en vraag om t telefoonnummer ofso.. wat een gedoe, wat een gedoe:). |
het was volgens mij als dat nummer er niet tussen staat,
dat ze een geheim nummer hebben, dacht ik |
Citaat:
Gewoon die buren opbellen, zou ik doen. En dan wel het verhaal uitleggen, want anders dan gaan ze je nooit geloven ;) Kun je uit dat emailadres geen achternaam opmaken? |
Citaat:
Nee uit het email adres van het oplichtertje in spe valt ook niets te halen "neuskleuter@..":s. Maar iedereen bedankt voor de reacties iig:)!! |
geheim nummer kom je inderdaad niet legaal achter. het is natuurlijk niet voor niets geheim ;) misschien wel door toedoen van het oplichtertje in spé zelf :P
|
Citaat:
|
Citaat:
Meestal heb je toch altijd wel een voor en achternaam staan naast het e-mail adres. Anders zou je een andere mail aan kunnen maken (voor het geval hij niet op jouw mails reageert omdat hij niet wil betalen), hem een mailtje sturen met een lulverhaal dat 'ie dat mailtje moet terugsturen en dan heb je misschien ook ze achternaam (y). |
|
Is het een medeforummer?
|
Citaat:
|
Nee, het is geen mede-forummer.
Ik heb nu trouwens wel zn naam gevonden in een profiel. (maar aangezien hij een geheim telefoonnummer heeft heb ik daar niet zoveel aan). Maar ik ga denk ik eerst maar eens beleefd briefje aan zn ouders sturen, of ze me even kunnen bellen ofso. |
Citaat:
|
Citaat:
|
sja
je moet ( als je iets opstuurd) ook altijd wachten tot dat je het geld dan ook daadwerkelijk hebt ontvangen... zo loop je ook geen risico's maar je zou anders eens moeten kijken op die site van de plaats waarin hij woont... |
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:20. |