![]() |
Welke kleur make-up zet je het meest!?
Ik zet het meeste Roze!En jullie?
|
zet je make-up?
|
ik draag geen make-up
|
Naja oogschaduw gewoon algemeen lichtbruin, niet echt opvallend, soms nix. En als ik uitga of in een makeup bui ben dan pas kan ik wel eens wat fellers erop doen. Lippen gewoon standaard lipgloss of balsem en verder zwarte mascara thats it. Naja en als ik wallen heb ofzo dan een beetje foundation onde me ogen.
|
Zet? :(
Zwarte mascara en eyeliner ja. En gekleurde glitters. |
Zwarte mascara, zwart oogpotlood en soms wat lichtbruine oogschaduw.
|
eyeliner en mascara gewoon zwart.
en als ik oogschaduw gebruik, meestal paars/rose tintjes |
Mascara. van de hema. en sinds kort eyeliner. [oeeee.spannend.] en dat doe ik maar zelden aan.
geen oogschaduw. geen lippenstift. en geen blusch. |
bijna elke kleur ogenschaduw, mascara en zwart of wit oogpotlood, ik draag te veel (y)
|
Zwart, oh nee, ik ben alweer over die fase heen :|
|
Citaat:
|
Mascara en eyeliner, allebei zwart. Oogschaduw gebruik ik nooit.
|
Ik gebruik zwarte mascara en oogpotlood, zwarte eyeliner of paarse blacklight eyeliner, en paars/groen/bruin/grijs/zwarte oogschaduw.
Mn lippen doe ik vaak in n rustige bruintint met lipgloss, maar vaak ook alleen lipgloss. Oja en wat bronzing powder op mn wangen neuspuntje en kin :o |
en ik dacht dat ik veel make-up droeg
altijd zwart kohlpotlood en zwarte mascara, wenkbrauwen zet ik ook donkerder aan met zwart. |
Zwarte eyeliner en mascara.
Bruine oogschaduw. En soms groen, rose of blauw, matchend bij m'n kleding. |
mascara, héél soms dun streepje oogpotlood.
Maar vaak ook niets. En daar ben ik soms wel trots op :cool: :rolleyes: (y) |
zwarte mascare en zwart oogpotlood, en meestal foundation
|
mascara & eyeliner & oogpotlood: zwart
oogschaduw: olijf-of donkergroen, wit, zwart, eigenlijk alles 'n beetje lippenstift: àls ik er draag: kersrood (echt rood dus) man ik gebruik teveel :bloos: . |
Bruin wenkbrauwpotlood om mijn wenkbrauwen ietsjes donkerder te maken.
Zwarte eyeliner. Zwarte mascara. Witte/turquoise/lichtblauwe/grijze/zilvere/donkergrijszwarte ogenschaduw of gewoon geen ogenschaduw. Verder wat blistex of labello op mijn lippen. Geen foundation, rouge, blusher o.i.d. |
Roze, groen en paars staan mij het mooiste. Niet te donker...
En de rest houdt ik neutraal (kleurloze mascara of zwart, soms een zwart lijntje). Eigenlijk maak ik me bijna nooit meer op.. |
mascara en poeier, en af en toe donkere/grijze/zwarte oogschaduw waarik het meeste er toch weer vanaf haal, of een beetje knalblauw
|
Alleen poeder.
|
altijd mascara, vaak zwart oogpotlood/eyeliner, altijd oogschaduw en de kleur is wel vaak verschillend. Meestal roze/paars/bruinerig, maar ik zoek nog een keer een flink rode.
|
Altijd mascara, en meestal oogschaduw, bruin, turqoise, roze, rood, geel, groen.
|
Citaat:
|
Rode of roze blusherr
zwart of donkerbruine mascara roze, bruine, paars, gele, groene oogschaduw. heel lichtroze juicy tube (y) kersenlabello. en bij moeheid of lelijke huid foundation. en dat is wonder boven wonder huidskleur. |
altijd mascara en zwarte of bruine eyeliner
oogschaduw (bruintinten, blauwig, rose, groen etc.) in het weekend en soms door de week (als ik zin heb dus) af en toe foundation labello/lipgloss |
zwarte of blauwe mascara, oogschaduw meestal aan mijn kleding aangepast en dat allemaal ECHT HEMA!!!
|
gebruik nooit make-up, maar alleen een beetje gloss. heb dan ook een stuk of tien glossjes :o , allemaal naturel...
|
Zwarte mascara en een bruin-tint als oogschaduw. (Verschilt van lichtbruin tot heel erg donkerbruin, hangt van mn humeur af... :o )
En doorzichtige lipgloss van de Hema. :) |
Overdag zwarte mascara en bruine oogschaduw.
|
zwart, oogpotlood en mascara
oogschaduw meest paars, groen, rood, rose, blauw, geel, zwart, alle kleuren van de regenboog dus |
groene oogschaduw zwart oogpotlood en zwarte mascara
|
Zwarte mascara en zwart kohlpotlood. Meestal geen oogschaduw, maar als ik het gebruik is het oranje of bruin.
En een beetje lipgloss of labello. |
Alleen zwarte oogpotlood en mascara. Soms gebruik ik oogschaduw, bruine.
|
als ik oogschaduw gebruik: roze, grijs, bruin of creme-achtig
|
Uhm.. zwarte mascara, zwarte eyeliner, zwart oogpotlood, roze oogschaduw, grijze oogschaduw, roze lipgloss en glittertjes blush. En dat élke morgen.
|
Citaat:
|
Mascara, eyeliner: Zwart.
Oogschaduw: Zwart, grijs, lichtgrijs-met-glitters, wit, roze, zilveren glitters. Maar over 't algemeen ben ik toch te lui voor make-up. |
Mja zwart want ik gebruik alleen oogpotlood en mascara, geen hippe kleurtjes oogschaduw want dan zie ik eruit als een clown..
|
Nou ja meestal zwart, ehm mascara dus en eyeliner als ik er zin in heb.
En verder labello - eh doorzichtig wel te verstaan ;) |
Citaat:
Ontopic: zwarte mascara en zwart oogpotlood en als ik uitga nog wel eens wat donkerder met donkerbruine oogschaduw. |
Citaat:
|
meestal bruin/goud maar ook soms groen, blauw, geel, paars en roze (y) dit alles met smokey eyes natuurlijk :cool:
|
Zwarte mascara + zwarte eyeliner + zwart oogpotlood.
Meestal donkergrijze en/of donkergroene oogschaduw. En mijn wenkbrauwen kleur ik aan met bruin om het iets donkerder te maken. Soms doorzichtige lipgloss. |
Mascara en eyeliner, allebei zwart.
|
mascara.
|
zwart.
en veel bronzing powder omdat ik zo walgelijk wit ben. |
zwarte mascara
en heel soms oogschaduw.. eh. wit ofzo |
Citaat:
smokey eyes. :cool: ik probeer het ook bij mezelf. maar het komt zo raar over. :confused: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:27. |