![]() |
de kat snurkt
wij hebben 2 katten van 12 en 9 jaar oud.
nou snurkt onze jongste kat als ze slaapt. je kan haar als ze boven ligt te slapen beneden horen snurken. het is dus best hard en niet normaal. verder kan ze ook niet normaal miauwen. die andere kat kan dat wel en miauwt ook gewoon hard als ze wat wilt. nu vraag ik mij af of ik de dierenarts moet bellen omdat onze kat misschien wat aan haar stem heeft. dat snurken moet ergens vandaan komen en die "miauw" klinkt ook vaag. wie weet of ik ermee naar de dierenarts moet? straks heeft ze een of ander iets in haar keel. ze eet btw wel gewoon |
Geef ze kattenbrokjes in plaats van zangzaad :s
|
mijn kat kan ook nauwelijks mauwen, het is meer een piepje. Ze is 10 jaar oud en wolgens mij komt het gewoon door ouderdom ofzo. Net als oude mensen vaak anders gaan praten denk ik.
|
Citaat:
|
Ik denk niet dat het echt ernstig is, maar als je zeker wilt zijn van wat het is en of het ernstig is kan je natuurlijk altijd even langs de dierenarts gaan.
|
Citaat:
|
één van onze katten heeft het ook dat ze snurkt en niet normaal miauwt, alleen maakt ze niet echt hard geluid, maar je hoort t wel goed. Ik denk dat er niet echt iets aan de hand is, maar je kan idd altijd even bellen naar een dierenarts of er iets mis is, want als je gelijk met de kat ernaartoe gaat, dan moet je wel een consult betalen, als je via de telefoon een vraag stelt is dat gratis
|
heeft de kat last van overgewicht?
|
Citaat:
|
Citaat:
ja idd ik heb ook niet zo n zin om nu speciaal met haar naar de dierenarts te gaan voor dit terwijl ze in juli zowiezow moet voor haar prik. |
Mijn kat snurkt ook:p, maar dat doet hij altijd al...
Ik denk niet dat je je druk hoeft te maken :) |
katten zijn gewoon eigenaardige beesten, ze houden ervan als zij lekker liggen te snurken, jij geen oog dicht doet.
Had je haar toch maar die ene keer dat ze bedelde een snoepje moeten geven:p De volgende stap wordt om je dure vlees af te staan:p |
Citaat:
heb de dierenarts gebelt om advies. kan geen kwaad tenzij ze als ze wakker is snurkt. tis wel irri |
Was laatst met de katten ook bij de dierenarts voor de jaarlijkse prik. M'n kat snurkt ook vrij luid als hij slaapt. Heb het dus ook even gevraagd. De dierenarts zei dat het niet erg, dat het net zoals bij mensen is dat sommige snurken en sommige niet ;). Maar soms hijgt de kat van mij ook wel eens een beetje raar. Lijkt op een snurk zeg maar :p De dierenarts heeft daarom de het ademhalingsappartaat even nagekeken en alles was prima. Ik denk dus dat jij je idd geen zorgen hoeft te maken :)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:37. |