![]() |
harde moshparts?
nu!
nummers! hier! |
raw deal
killing time terror right brigade no warning a chorus of dissaproval (xchorusx) amendent 18 bulldoze |
ja enig, hoppa nummors nu!
|
Righteous Jams- Righteous Jams(van de demo)
Maar de hardste moshpart vind ik nog steeds die in On the attack van shark attack. |
Citaat:
terror - what have we done right brigade - broken weet ik veel :D download gewoon die hele albums... aan 1 nummer moshen heb je niks ;) |
ik ben bezig. (y)
|
the red chord - dreaming in dog years
|
die ene in dat duckhunt liedje is ook tof. leeeet's goo enzo. en dan dat snelle en daarna !!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
je moet gewoon die compilatie van john rhoon downen op soulseek...
|
die hoeeeeeeeeees.
|
en sheer terror natuurlijk ;)
ja wij moesten er ook op! :P |
ik vind RXF - It Will Last geil.
|
ach bovenstaande dingen zijn zeker niet mijn favoriete hardcore stukken... maar hard en moshy zijn ze wel :D
|
ik breek nog keer op keer mijn kamer af op carry on en no warning.
|
I feeeeeeeeeel it insiiiiiiiiiiiiiideeeee!!!!
iron mind!!!! |
tuttebelle says:
ok ik luister hatebreed |
Ik natuurlijk naar Antidote.
SOMETHING MUST BE DONE So we can live to see tomorroooooow |
ik luister Insted...
dat is POSI! ;) |
alles van stampin' ground
|
Citaat:
|
niet zeuren, er zit genoeg hardcore in om te moshen.
|
walls of jericho - all hail the dead
hatebreed- last breath |
Heaven Shall Burn - Antigone
Devil Inside - Prelude EP voor al uw mosherigheden. |
sworn enemy?!?
|
Gorilla Biscuits
In My Eyes Stop And Think Downslide |
GB en IME hebben toch geen harde mosh yo! ;)
Ik blijf zeggen on the attack van Shark Attack....1 van de hardste ooit. |
Citaat:
En ja als je echt frustratie kwijt wil is Terror een optie, maar na 3 nummers ben ik het meestal wel zat. Shark Attack heeft me nog niet gegrepen. |
omfg
dat is de geniaalste nick die ik in maandne heb gelezen :D " wouter youth" now why didn't I think of that? :( |
bleeding through - revenge i seek
sworn enemy - fallen grace |
Citaat:
|
the oath, dropdead, holding on, count me out, terror..
|
Echt hard ?
Full Blown Chaos - My Suffering. |
Citaat:
|
Madball- NYC (einde.) echt het 1e wat me te binnen schiet.
|
Citaat:
en ja madball! fuck hoe kan ik DAT vergeten set it off. en ball of destruction 7" |
Citaat:
|
ik heb net het cdtje weer opgezet...
HOE FUCKING VET! net eindelijk outburst gedownload... mosh. geen plek voor cleane posi mietjes muziek in dit topic btw. het gaat om harde mosh (hoe fucking enorm ik de cleane variant van hardcore vindt. nee geen punkrock! fucking chain of strength!) |
jeetje rosaatje, wat ben je allemaal van plan??
niet naar hatebreed luisteren, dat is niet goed voor je :nono: |
rosaatje gaat moshen op dr nieuwe schoentjes ;)
|
Tering Wouter. Je moet meer Shark Attack luisteren en meer Negative Approach, Antidote en oude Agnostic Front..... :)
|
Knuckledust
De heeeeele european hardcore day shizzle (y) Nieuwe cd van machinehead staan ook een paar lekkere hardcore/metalcore nummers op (y) Op rancid kun je op de een of andre manier ook lekker pittuh....... Verder natuurlijk backfire!, madball, hatebreed en de hele reutemeteut bla bla etc. etc. |
Citaat:
|
:cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
no warning - my world (de break na 'it ain't fair to me' )
internal affairs - nothing (this is for you LA!) breakdown - mach of the white trash / sick people one life crew - murdario stomp ringworm - stuk vanaf het basloopje in 'self destruct' ringworm - intro van necropolis cro-mags - we gotta know intro cro-mags - stuk na 'I don't wanna seeeeeeee' in It's the limit cro-mags - moshstuk van world peace de hele dumptruck demo the final plan - intro, my direction soia - clobberin time leeway - rise and fall (dat intro! zo hard!) en weetikveel wat nog meer... |
Born From Pain
|
misschien past Shadows Fall er ook wel in het rijtje thuis.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:01. |