![]() |
Yellowcard @ Melkweg
7 juni
vvk is vandaag begonnen, maar er staat nog niets over de prijs. www.yellowcardrock.com Ik ga denk ik wel. (y) |
ik ga hoogstwaarschijnlijk ook.
|
en ik misschien ook wel!
als er niks leukers te doen is |
weleens wat van gehoord maar ik vind ze niet zo boeiend, misschien als het mooi weer is, het doordeweeks is en ik wel zin heb om in amsterdam te winkelen dat ik daarna even naar dat concert ga, maar die kans is vrij klein..
|
ik wil wel (y)
laat something corporate het voorprogramma zijn :bloos: |
ik ben er misschien ook bij
|
present
|
Citaat:
dan ben ik aanwezig :) |
kzou ze op zich wel een keertje willen zien, maar ik kan dan volgens mij niet.
Hopelijk komen ze nog een keer naar een fest. |
Citaat:
|
Citaat:
Als dat zo is ga ik er wel heen, maar na het voorprogramma weer weg ofzo hehe. Moet maar eens wat van Yellowcard gaan luisteren dan. |
Ik vind het een vreselijk saaie band.
Dus nee. |
Citaat:
ik ga ZEKER naar yellowcard. die band is echt fucking geweldig. ik heb ze pas al in levende lijve ontmoet. ze waren backstage bij Thrice aan het rondhangen in de Melkweg op 14 februari. dus stond ik ineens met Thrice te lullen én met Yellowcard :eek: :D |
en als something corporate het voorprogramma is dan word ik boos :mad:
ze moeten een onbekende band mee nemen! ik zeg dynamite boy, graag (y) |
Volgens mij is SoCo niet het voorprogramma, staat er in ieder geval niet bij (n)
Helaas, dan gaat het voor mij niet door, maar mss als Yellowcard zelf me bevalt dat ik dan toch ga, heb in juni toch niets te doen. |
Yellowcard en Something Corporate touren samen door Amerika.
Kleine kans dat ze daarna ook samen naar Europa komen. |
gelukkig
|
Dus ja, laat ze Fall Out Boy maar meenemen ofzo.
|
fall out boy is ook goed inderdaad :D als het maar redelijk onbekend is.
|
Citaat:
|
aint yellowcard just grand.
|
fallout boy is uber slecht live. en yellowcard is preppie-punk. maar ik ben wel benieuwd of ze het live ook "kunnen".
|
Citaat:
en je hebt yellowcard vaak genoeg gehoord want die cd zit in mijn auto vast geroest :D |
Yellowcard is gewoon ongelovelijk vetjes. En laat ze Emery maar meenemen, ben benieuwd hoe die live zijn :).
|
10 euro voor kaartje
deze week ff halen vette band (y) en ze zijn ook zeker beter geworden dan vroeger (nouja ik ken t vanaf one for the kids), ocean avenue was echt top en laat Punchline maar het voorprogramma zijn ofzo, fall out boy alleen als ze een andere zanger nemen |
Citaat:
als ik nog ff wat balletjes op mag gooien: motion city soundtrack (vorige x kon ik nog niet alles meezingen, nu wel) spitalfield (komt ook uit chicago geloof ik. altijd handig) slayer (dat is altijd mooi meegenomen) |
Citaat:
|
als het goed is krijg ik een kaartje voor mn verjaardag (y)
|
ik vind het denk ik niet de moeite waard
|
Citaat:
maar ik ga wel, koele band :) |
Citaat:
SLEEEEEEEEEEEEJUUUUUUUUUUUUUUUURRRRRRRRRR! |
Citaat:
|
Als Something Corporate er bij is, dan ben ik er ook :)
anders..... weet ik het nog niet |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat is Emery voor iets?
|
Gaat hij bij deze band echt meer om het voorprogramma dan om de band zelf of lijkt dat nou maar zo? :o
|
een paar jaar geleden werden ze aangekondigd als de 'nieuwe hype', dus ik had maar even een cd'tje van ze gebrand. maar dat viel niet mee. die voorspelling is nu dus écht aan het uitkomen!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hmmja
maar ik hoop nog steeds op Punchline als voorprogramma |
ja ik ga er zijn
|
tegek!
|
Punchline mag ook zeker!
En Emery is über geniale emo, voor degene die vroeg wat emery is. past niet echt bij yellowcard. ik stem nog steeds voor dynamite boy. maar ja, die kent niemand dus ik ben de enige :D |
Citaat:
:rolleyes: Mensen die dat zeggen (n) |
Ick ken den Daphne ende Willem.
Maer die kent niemand. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:33. |