![]() |
Ik prefereer MSN boven het Forum
Ik ben er nog niet uit, aangezien ik nu slecht een 'krap maandje' op het Forum ronddwaal. De meesten van jullie zijn al lang lid van dit Forum en zouden dus een antwoord moeten kunnen geven.
|
uuh appels en peren?
|
Ach, beide hebben zijn plus en minpunten. Ik prefereer denk ik toch MSN aangezien daar alleen mensen in staan die ik echt mag. Maar echt te vergelijken is het natuurlijk niet.
|
ehm is dit niet iets wat je gewoon voor je zelf moet bepalen. Als wij het forum leuker vinden dan msn vind jij dat toch ook niet gelijk? :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, het forum is veel leuker :)
|
Het ligt eraan in wat voor een bui ik ben. In het forum kun je je mening zomaar ventileren en ik ken niet echt mensen die ook op het forum zitten. Msn is toch wat meer met bekenden.. ach.. wat boeit het.. omdat ik toch moest stemmen heb ik msn maar een overwinning bezorgd..
|
Forum leuker dan msn.
Ik heb vaker msn uit maar wel het forum aan dan andersom. :) |
Forum is toen keer leuker omdat je zoveel verschillende mensen op hun eigen manier ziet reageren :)
|
Citaat:
|
alles hep ze foordeel
(zeeeer vrij naar johan cruijff) |
Forum is beter.
|
Te zien wanneer, maar heb toch maar forum gestemd.
|
Nee.
|
Citaat:
|
Geen idee, maar ik prefereer mijn echte leven toch boven het cyberleven, dus dan maar msn boven forum.
|
Citaat:
|
Ik prefereer helemaal niets. :)
|
"ik prefereer"
kutreclame :mad: |
Het forum is leuker:)
|
:d
|
Het forum is leuker, ik ben niet zo gek op MSN en heb MSN dus ook bijna nooit aanstaan.
|
ik vind msn niet leuk maar meer handig
|
Jammer dat er geen tussenweg is :rolleyes: het ligt eraan waar ik zin in heb
|
Forum is wel leuk, maar heb toch voor msn gekozen. Daar spreek ik mensen die ik persoonlijk ken, dat is toch anders.
|
Hm ik ga denk ik toch voor msn..
|
Allebei even leuk. Als ik aan 't forummen ben, staat msn ook aan..
|
msn staat altijd aan!
het forum is voor mij slechts een alternatief voor het geval er niemand op msn online is, waardoor ik dus altijd maar op het forum aan het klooien ben... |
Citaat:
maar ja, dat krijg je bij al die reclames speciaal voor vrouwen he! Bierreclames zijn altijd veel leuker! |
Citaat:
|
Msn
|
msn
|
weet je wat ik wil
een opblaaskrokodil en wat ik dan ook nog wil is dat het forum en msn tegelijk aanstaan :eek: |
Alle beide hebben hun plus- en minpunten. Wel vind ik dat je op dit forum interessantere discussies kan voeren dan op MSN.
|
Forum. (y)
Ik zit vaker op het forum dan op msn. ;) |
Allebei.
MSN staat altijd aan maar is meestal na een half uur niet veel meer te beleven, dan ga ik forummen. Ik ga dus voor de combinatie! |
msn (y)
|
Citaat:
|
Ik denk msn.
|
Citaat:
|
Ik forum altijd terwijl ik aan het msnen bent (afhankelijk van hoeveel gesprekken ik op msn heb). Maar als ik zou moeten kiezen tussen het forum nooit meer, of nooit meer msn dan zou ik hier nooit meer komen :D .
|
Ik vind het allebei leuk.
|
Ik vind zowel appels als peren lekker :)
|
Citaat:
|
Ik vind het allebei even suf.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het onvergelijkbaar.. en dit is dus een bullshitpoll (n)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:01. |