![]() |
waarom samen komen moeilijker is...
iemand enig idee?
Biologisch gezien is er niks mis, als je alleen kunt komen, kan het ook samen. En toch gaat alleen makkelijker. Wat overigens niet automatisch betekent dat het alleen ook lekkerder is.. |
mannen en vrouwen hebben een andere opbouw qua opwinding.
Weet niet meer precies hoe t zat, maar daar had t wel mee te maken. Betekent natuurlijk niet dat t onmogelijk is om samen klaar te komen. |
vind het eigenlijk alleen niet makkelijker gaan :bloos:
|
misschien dat je je onbewust toch aan het inhouden bent, en uit een raar gevoel van gereserveerdheid, dus toch niet snel zal klaarkomen??
ik doe maar eens een gooi |
Citaat:
|
Citaat:
|
Je bent samen met elkaars genot bezig en niet alleen met dat van jezelf. Je moet je aandacht verdelen! En bij klaarkomen heb je een zekere focus nodig (vooral de meiden) en die is wat minder sterk als je vriendje of vriendinnetje hijgend boven je ligt.
|
'k denk dat het ook te maken heeft met het feit dat als een man op het punt vlak voordat hij komt, stimulatie niet meer nodig is. bij een vrouw is die stimulatie wel nodig om klaar te komen.
misschien dat de timing daarom lastig is. omdat voor de man er genoeg stimulatie is geweest, maar dat het voor de vrouw nog even door moet gaan om ook te kunnen komen. slaat dit ergens op? |
Omdat het minder waarschijnlijk is dat gebeurtenis A EN gebeurtenis B gelijktijdig plaatsvinden. Hier volgt uit dat het nog moeilijker is om met z'n 3en tegelijk klaar te komen.
|
Ik had het niet over samen tegelijk komen, maar over samen als tegengestelde van alleen. Dus terwijl je met een partner bezig bent, in tegenstelling tot masturbatie.
Uit dat onderzoekje blijkt duidelijk dat alleen komen als makkelijker wordt bestempeld dan samen. Er blijkt bovendien dat meisjes over de gehele linie moeilijker komen dan jongens, zowel samen als alleen. Dus ik was op zoek naar mogelijke verklaringen. |
Eeeuh, misschien iets te maken met dat jongens vaak opvoering van tempo ndig hebben om te komen terwijl meiden het vaak juist makkelijker vinden om te komen als het tempo gelijk blijft? Ik zou het niet weten eigenlijk... Ik heb er zelf nooit moeite mee :D
|
Geen moeite mee ;)
|
Citaat:
Ik denk dat zoals Pallas al zei je idd een bepaalde vorm van rekening met elkaar wil houden. Je daarom je eigen genot uit wil stellen om niet alleen jezelf maar ook je partner te bevredigen. Immers is samen vrijen veel prettiger, dus wenselijker dit zo lang mogelijk mee te willen maken met elkaar, dan alleen masturberen. Alleen gebeurt het mij nog wel eens dat ik nét voor ga. Dan is haar opwinding zo hoog dat ze me meeneemt naar haar fase, waarbij ik geniet van haar genot, en dan zijn net haar ongecontroleerde bekkenbewegingen genoeg om mij te laten komen. Het hangt bij mij af van de hoeveelheid rekening die ik wil houden. Waarbij ik dus soms ook té veel rekening houd met mijn partner. Waarbij ik de focus op mijn gevoel naar de achtergrond schuif. |
Ik vind het met hem juist lekkerder dan alleen...
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:18. |