![]() |
Windows XP en Worms 2.......
Hey,
ff een vraagje. Ik heb windows XP en het spel Worms 2 (geloof het of niet allebei legaal), nu heb ik begrepen dat het spel niet draait onder windows XP (ik spreek uit ervaring :p ) Heeft iemand een crack ofzo waarmee ik het spel wel kan spelen onder windows XP? bvd. |
Ook al met de comp modus geprobeerd ??? Rechtermuis op de snelkoppeling, eigenschappen, en dan comp modus op 98 zetten anders zou ik het ook niet weten.
|
Nee helaas dat werkt niet dat heb ik al geprobeerd. Toch bedankt voor de hulp :)
|
Ik weet wel dat er voor Worms Armageddon een patch ervoor was dat ie wel runde onder XP .. geeft het voor Worms 2 ook niet zoiets dergelijks????
|
Op de Worms 2 website kan je een patch downloaden. Met die patch kan je het spelen op systemen die meer dan een bepaalde hoeveelheid RAM hebben. Dat is waarschijnlijk ook de reden dat het niet wil starten op jouw PC. Als je een probleem hebt kun je het best eerst even grondig zoeken op internet, want daar zal je waarschijnlijk het snelst een oplossing vinden.
|
Ok bedankt allemaal voor de hulp , maar wat betreft die patch op de worms 2 site....Die doet het ook niet :(. Ik ga iig ff op het internet spitten :D
|
spel het via dos :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
OK jongens bedankt voor de hulp ik heb nu een patch die werkt duz ik ben uit de brand :D.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:08. |