![]() |
[film op tv] pearl harbor
hij komt maandag op tv. ik ga hem zeker kijken hij is zo mooi.
maar tot mijn verbazing kreeg hij maar 2 sterren in de gids :eek: |
Hij zou 1 ster moeten krijgen.
Een van de slechtste films die ik ooit heb gezien. |
hoe laat op tv???en waar???
|
ik ga hem ook cker kijken
dag maandag tijd 20:30 zender sbs6 (maar da week niet cker) |
Citaat:
duurt tot over 12fen dacht ik :) |
Ga 'm denk ik wel kijken/opnemen, gewoon om hem gezien te hebben en om te kijken of hij echt zo slecht is als iedereen zegt.
|
Citaat:
|
Ik heb hem in de bios gezien. De scene's over de aanval zelf zijn wel (y) . De rest is eigenlijk inderdaad (n) . Maar ja ik kijk nu eenmaal toch wel graag naar mr. Affleck (hoewel hij geen geweldige acteur is, zeker in deze film niet).
|
*verwijdert eerdere uitgebreide omschrijving en vat samen tot:*
Chick flick. |
Ik heb de film nog nooit gezien en verwacht er weinig van. Ik ga hem wel kijken iig. Ben benieuwd hoe ze die aanval hebben uitgebeeld.
Dat hij een lage waardering krijgt zal ongetwijfeld komen vanwege het slappe romantiekverhaal dat erdoor heen schijnt te zitten. Wat dat betreft zal de film zich in het rijtje Deep Impact en Armageddon kunnen scharen. |
Lijkt me geen reet aan.
|
'k vond het hardstikke mooie film, ik snap niet dat mense 'm stom vonde..
nouja :) |
vond hem zeker niet geweldig, maar wel aardig om een keertje te zien. Ga zeker niet nog een keer kijken.
|
Ik vond hem eigenlijk best leuk, maar ik hoef hem niet nog een keer te zien.
|
Citaat:
|
Ik vond het niks aan (n)
|
Wat een vreselijke film is dit (n). De oorlogsscenes zagen er soms leuk uit, en de scene waarbij de Japanse vliegtuigen naderen zagen er ook zeer mooi uit, maar voor de rest was het echt bagger. In de bioscoop zat ik tot de pauze naar een slap zogenaamd liefdesverhaal te kijken, wat ook eigenlijk nergens over ging, en na de pauze begon de actie. Later gaan ze dan weer op dat liefdesgedoe in wat echt enorm saai is. Kijk de Amerikanen is goed zijn, en zie hoe slecht Japanners zijn. Toen ik laatst terugzag hoe ze na de aanval wraak gingen nemen op Japan, heb ik bijna moeten kotsen. Net alsof ze een heilige daad begingen, zo "mooi" als hun wraak-daad daar werd gedaan. Echt leuke film, voor de Amerikaanse bios tijdens WO2, maar om dit slappe half liefde/drama/oorlog mengsel nu te zien, nee.
|
wel aardig om een keer te zien, maar dat is dan ook alles
|
Stomme film. Ik wou 'm op de helft al afzetten, dat slappe 'romantische' gedoe erin, blegh. En verder vind ik de film te Amerikaans.
|
Citaat:
|
Ik snap niet wat iedereen zo slecht eraan vindt. :confused:
Ik vond hem echt kei prachtig. (y) |
Citaat:
:DD |
Belachelijke film
Citaat:
|
Citaat:
nee echt wat een kut-film (N) een en al zoetsappigheid... wat ik op zich niet altijd erg vind, maar doe het dan goed. Ik was op zich wel geinteresseerd in het oorlogs verhaal, maar das geloof ik meer een bij-zaak.. |
Ik heb hem op dvd :p Goeie film. Alleen je moet er wel rekening mee houden dat ze het gaan onderbreken voor NIEUWS, dat is wel stom van sbs6!
|
Je kan deze film alleen goed vinden als je uit een lagere sociale klasse komt.
De actiescenes zijn wel mooit gemaakt, tho' |
Citaat:
|
goede film... helaas wordt de aanval een klein beetje geromantiseerd
|
Citaat:
ma ik hou gewoon van jankfilms |
hmm ik vond Pearl Harbor wel een goeie film opzich... Vooral het einde :( zoooo zielig.. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
Die dialoog is ja nog erger dan die in Star Wars: Attack of the Clones. (En ik dacht voorheen dat dit niet mogelijk was...) |
Citaat:
Dat geeft alleen maar aan hoe het met jouw geestelijke toestand is gesteld om naar jezelf toe op zo'n manier trachten te verdedigen dat je de film niet goed of leuk mag vinden. Als iemand een film goed vindt die je bagger vindt, zou je niet met dit soort trieste ononderbouwde stellingen moeten komen want dat maakt je geloofwaardigheid er niet beter op. Dat je jezelf immers verheven lijkt te voelen, geeft alleen aan dat je zelfs als je een dergelijke film leuk zou vinden je er waarschijnlijk vanwege je zogenaamde normen er niet voor uit zou durven komen. |
Ik heb hem al wel eens op dvd gezien geloof ik. Het verhaal is idd bagger, maar de film zelf is wel ontzettend mooi gemaakt. Die reusachtige scenes over die aanval waren erg mooi.
Ik weet nog precies hoe ik me toe verbaasde dat het verhaal nadat je dacht dat het het einde was toch nog een half uur doorging. Dit voegde echter niks toe aan het verhaal, eerder omgekeerd... |
Citaat:
|
Ik vond er echt niets aan!
Het verhaal was standaard en het duurde heel lang voordat er nu eindelijk iets gebeurde. Je moest eerst een half uur naar een stelletje (geile) verpleegstertjes kijken Het enige goede was dat er wel mooie beelden in zaten. |
Eerst saai, dan geinige actie, dan stom patriotisme.
|
Citaat:
|
The Titanic is altijd nog de beste film (y) Ondanks dat daar ook veel foutjes in zitten.
|
Citaat:
|
hij is nu bezig ( pearl harbor) ik zal maar eens kijken heb tog niets boeienders te doen. keb hem trouwens al supervaak gezien maar blijft kicke (y)
|
Citaat:
Je weet al precies wat er gaat gebeuren in de film, dus dan moet ie wel heel goed verder in elkaar zitten wil je toch een beetje een leuke film hebben. Dat is dus niet. En! Er spelen vrij slechte acteurs in nietwaar? Ben Afleck(??) toch. Die jongen heeft trouwens de gave om in slechte films mee te spelen. Heel knap. :) |
Reverend, ik geniet altijd van jouw posts :D.
|
best een mooie film maar hij duurt zo lang, komt geen einde aan (n)
|
:bloos:
|
Citaat:
|
Wat een boutfilm.
Het is dat zometeen nog een koele aanval gaat komen, maar voor de rest...(N) Dat script is echt rampzalig: Een sentimentele Ben Affleck: "Dont take my wings!" :rolleyes: En dan de Japanners die de aanval voorbereiden: "Laten we alle Amerikaanse berichten onderscheppen!" - "Geniaal, admiraal!" *denkt wijs na* "Alleen de genialen voeren geen oorlog..." :| |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou, moest wel bijna een traantje wegpinken op t eind :bloos:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:27. |