![]() |
Niet leuk meer....
Gisteravond dacht ik dus weer een GEZELLIG met wat vrienden naar Amsterdam te gaan.
Eerst naar het Leidse Plein en vervolgens met de taxi’s naar het Rembrandsplein. Bij een van de discotheken waar ik binnenkwam moest ik echt eerst alles inleveren (sleutels, sigaretten, aansteker, gsm) vervolgens moest ik mijn handen in de lucht doen en werd ik gefolieerd daarna moest ik tot 2X toe door een metaal detector en werd ik nogmaals gecontroleerd op mijn kaartje. Voor de deur stonden zo’n 12 agenten en verderop stonden 2 ME busjes. Eenmaal binnengekomen stapte ik rechtsreeks in een vechtpartij tussen een groep Marokkaanse jongens en een groep Zwarten. Dit is toch niet leuk meer…..??? |
nee dat vind ik ook, al die veiligheid.. maar het is wel nodig erlopen altijd van die alquida figuren rond en gekken etc..
maar over dit onderwerp is al een topic |
Ik ga liever niet naar discos en dergelijke plaatsen waar men geheel onderzocht word, over het algemeen heeft dat een reden, er gebeurd daar te vaak wat (n)
|
:)
Welke disco was t? Maareh,.. dit hoort niet hier. --> De Kantine |
Gefolieerd worden is nooit leuk:)
|
Ja, beetje vreemd. :s
|
Citaat:
|
Goh, balen.
|
Citaat:
:o |
Citaat:
|
Citaat:
Nieuw werkwoord? Heet dat niet gefouilleerd ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
niet dat ze dan die vechtende lui naar buiten sturen ofzo...
maar ach, wat moet je in een dixo? De heeren van Aemstel (of hoe schreef je het ook alweer) is echt 10 keer leuker (niet dat ik mezelf daarna nog kon verstaan en hoe duur kun je een biertje maken, maar het was er wel heel erg gezellig!) |
Citaat:
:rolleyes: ;) |
Citaat:
Dat bedoelde hij waarschijnlijk ook:o:p |
Het bewijs dat een beleid van stompzinnige repressie niet werkt.
|
Vaag dat je zwarten met hoofdletter schrijft, btw
|
Dat getuigt van respect.
|
Ach, veiligheid is ook belangrijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het anders harstikke leuk.
|
Citaat:
|
Tsja, tis idd niet leuk nee.
|
Tis minder nee, gister heb ik ook iets minders met een bijna vechtpartij gezien. Net een heel verhaal opgeschreven, maar toch besloten om het te verwijderen... maar er zijn altijd mensen die het verpesten (niet alleen buitenlanders hoor, net zo goed blanke mensen) en die horen in het uitgaansleven niet thuis!!!
|
Citaat:
|
Zet die gasten tegen de muur, zullen ze het de volgende keer niet meer zo snel doen.
En voor allochtonen is het bier 10 euro, om de ongelijkheid in de maatschappij te laten zien :evil: |
Waar ik woon valt het allemaal nog wel mee.
|
Citaat:
Ik worden er ook zo chago van, ik krijgt gelijk zin om iemand elkaar te beuken. Maarja dan heb ik een biertje voor me neus en dan vergeet ik het weer. |
@jeas
misschien heeft het met je uitstraling te maken dat ze je extra goed controleren :D |
Citaat:
|
Citaat:
Laat nooit FC Limburg met elkaar een biertje drinken….. |
Citaat:
|
ik denk dat de metaaldetector kapot was ;)
|
Waarom "Zwarten" met een hoofdletter? :rolleyes:
|
Dat is kut..
|
Citaat:
|
Citaat:
Welke tent was het nou? Dan vermijd ik die voortaan als ik weer in A'dam uitga |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:) |
Citaat:
|
Citaat:
|