![]() |
Mode :: doe jij daar aan mee
Hey ik wou ffiez weten wie van julli er zich een beetje met mode bezighouden hoeft niet perse elke dag 4u in de stad te lopen maar gewoon kleding dragen die in de "Mode" is en welke merken zoal :: bijv; GSUS,REPLAY,G STAR, MIS SIXTY etc.
laat t me weten |
Wil je het topic vernanderen in: Trendy :: hoe erg loop jij mee?
Aangezien de merken die jij noemde, geen mode zijn. Om maar even een iets langere reply te maken, ja ik ben enigzins mode-bewust, of beter gezegd: "uiterlijke presentatie bewust". Tijdens het winkelen, let ik op wat ik koop, hoe het staat en of het meekan in het huidige "hippe straatbeeld". Merken let ik weinig op, ik draag wel veel merk-kleding maar uiteindelijk gaat het er toch om hoe het eruit ziet :rolleyes: |
haha ja je heb gelijk
sorry :bloos: Foutje moet kunnen :D |
Citaat:
ik ben wel benieuwd |
Citaat:
|
Citaat:
het draait om de combinatie van de kleding van weet ik veel welke winkels en merken , wat basics en jouw hoofd. Dat maakt iemand ''trendy'' Ik heb een hemdje van de zeeman en daarmee zie ik er sexy en hip uit (y) en wat een walgelijk woord is dat :nono: anyway: ik combineer mijn kleding goed en stem ze af op mijn uiterlijk en idd op het modebeeld van dat moment (most of the time) dit zal mij vast wel modebewust maken. + dat ik mode erg interessant vind en hou van het bekijken van modeshows en haute couture en doorbladeren van fashionguides(y)Oh en winkelen uiteraard.(maar dit laatste stuk hoort niet echt in dit topic..:| ) mjaa, ik ben modebewust. |
ik doe niet mee aan de mode als in:ik volg het niet,meestal is wat ik draag toch wel hip :)
|
Citaat:
nu kan het topic op slot :) helaas zijn er nog teveel mensen die denken dat als ergens een merk opstaat het gelijk hip is |
Citaat:
|
Citaat:
|
quote:
-------------------------------------------------------------------------------- verhaal [/B] -------------------------------------------------------------------------------- the queen has spoken... nu kan het topic op slot helaas zijn er nog teveel mensen die denken dat als ergens een merk opstaat het gelijk hip is ja kijk die Japie die snapt t hoor :cool: (y) niet alles waar een merk op staat is hip Enne otis :: sorry je heb helemaal gelijk over dat TRENDY gebeuren enzo SHAAMT ZICH DIEP :bloos: :bloos: |
Citaat:
maare hoe ken je de Topicnaam veranderen dan? of moet je dan een hele nieuwe topic aanmaken (ja sorry kben nieuw hierzo :bloos: :rolleyes: ) |
Citaat:
|
de vraag is: snap jij het nu en hoe dacht je lering te gaan trekken uit dit topic :p ?
wat is in jouw ogen dan hip? |
Citaat:
Even @topic-starter, wat vindt jij dan van bijvoorbeeld Evisu? |
Citaat:
|
Citaat:
In t algemeen vind ik t niet zo'n geweldig merk maar die ene broek daar zou ik ook nog in kunnen lopen. Maar soms zie je echt van die ''spange kills'' in van die evisu pyjama pakken , dat is dus een bigfashion nooonoo :nono: |
Citaat:
ik denk dat daar waar jij je lekker in voelt en wat jij mooi vind , dat dat hip is :cool: en niet wat andere mensen van je vinden maarja ik draag meestal tog G STAR,EVISU enzo omdak dat mooi vind Maare welk merk broeken dragen jullie meestal dan? ben ik ook wel benieuwd naar :p |
evisu heeft 1 paarleuke schoenen,die ik moet hebben maar ze negens meer hebben,verder vind ik sommige broeken wel gaan wel,maar vooral het truien/shirtjes gedeelte van evisu vind ik een hoog whigger-gehalte hebben
|
Evisu broeken waaraan je duidelijk ziet dat het nep is, bijvoorbeeld een spijkerbroek met model-wortel en dan een Evisu-logo op de vormloze bips geplakt, is minder.
|
Citaat:
Ze hebben een aantal broeken in hun collectie, die ik opzich nog wel te doen vind, maar bovengenoemde reden telt voor mij zwaar. @ Otis Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb niet echt een vast merk broeken,
ik heb broeken van Replay,Diesel,D&g en indian rags,maar ik hebook zat broeke die van onbekende merken zijn maar gewoon ontzettend mooi izjn en fijn zitten :) |
maar Japie waar haal je die broeken dan vandaan ?
Uit dezelfde winkel als die DIESEL broeken enzo, of uit een gewone winkel die heel anders is waar ze bijv. alleen "GOEDKOPE *" kleren hebben * ik bedoel met "goedkope" broeken die niet van een bekend merk zijn en duz ook ni al t eveel kosten want in winkels zoals MAW heb je ook broeken van vreemde en onbekende merken waar je tog nog dik geld voor moet neerleggen :) |
sommige broeken haal ik idd gewoon bij de maw,ook al is het geen bekend merk,en is hij duur koop ik hem toch.(mits ik hem mooi vind dan)
e je moet gewoon als je gaat winkelen een beetje afwijken van de hoofdwinkelstraat en een beetje in kleinere afgelegener winkeltjes gaan kijken,hebben ze ook vaak leuke dingen. ff terzijde:je zegt dat je evisubroeken draagt,koop je die dan in de winkel of "heb je daar je adresjes voor"? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Pilot en Chief zijn ook vreemd en onbekend, je koopt alleen 10 van zulke broeken voor de prijs van 1 evisu broek :) |
ik hou van mode, maar niet van merken.
|
Bah evisu (n)
Mensen die met geld gaan smijten alleen maar om zo duur mogelijke merken te kopen, vind ik niet modebewust, eerder onorigineel. Ik lees graag modebladen e.d., volg wat er op de catwalks is om inspiratie op te doen. Kleding haal ik overal vandaan. Ik heb broeken van replay en g-star maar ook heel veel merk'loze' kleding en veel uit 2dehandswinkels. Als iets uit de mode me niet aanstaat (b.v. puntschoenen) of zal ik het vast niet dragen en ik doe ook gerust iets aan wat op dat moment uit is. |
maar dan wil ik ze wel eerst ff goed checke
Citaat:
|
you go boy :rolleyes:
|
hmm, ik weet ongeveer wel wat "mode" is. Maar ik loop er niet in mee, dat niet. Al vind ik dit seizoen erg leuk (y)
Maar ik mijzelf absoluut niet op hakken etc. lopen, bluh, ik kan het geloof ik slecht onder woorden brengen (n) |
Citaat:
Je kan trouwens kijken bij www.evisugenes.net en dan bij counterfeites voor de fake one's, zelfde model? Zeker weten nep (n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
hihi... NEE, ik doe er niet aan mee
|
Wat is er stijlvol aan Evisu? Die maffe e op je bil, zodat iedereen kan zien dat je een Evisu broek aan hebt? Evisu valt, mijns inziens, in het G-Sus straatje. Ik vind het niets.
Ik vind het rlx als een broek gewoon lekker simpel is. Beetje wassing, sommige wat baggy andere weer wat netter. Merk maakt me niet zoveel uit zolang het er niet enorm groot op staat. Qua shirts vind ik veel retro erg vet (y) |
Citaat:
maar miss sixty :confused: en de merken...ben nu best wel into marc jacobs.. |
Citaat:
|
Merken zijn heel simpel, een manier om je te identificeren in een groep. Zie je dat mensen met een levenshouding die jou niet aanstaat structureel een merk dragen, zul je niet snel geneigd zijn om dat merk te kopen. Zie je mensen die je wel aardig/interessant/whatnot vind, en waarbij de kleding goed staat, zul je ws dat merk kopen.
Voor alto's geldt hetzelfde alleen dan moet je 'merk' vervangen door de band die op het shirt gedrukt staat. |
Citaat:
|
Citaat:
|
@ jaimster:
marc jabocs is idd erg mooi, maar echt, hoe kan je dat betalen? (..en dan bedoel ik niet een shirtje, maar gewoon verschillende kledingstukken) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:17. |