![]() |
ontstaan van leven
ik zat te denken.. hoeveel verschillende ideeen zijn er in de wetenschap wel niet over ontstaan van leven en de aarde?
heeft iemand een idee? |
Hoeveel verschillende ideeën er zijn over het onstaan van leven op Aarde, dat is jouw vraag? :confused:
Veel, heel veel. Ik zelf ben aanhanger van de standaard evolutie-leer. :p |
ik weet het nog niet waarschij;lijk geloof ik ook in de degeneratie theotie wat dat is kan je lezen op de forum verwerping van de evolutie theorie. Maar is zou het ook leuk vinden om nog meer theorien te weten weet iemand dat?
|
36649978
althans volgens mijn telling van vorige week. kan er 1 of 2 naast zitten natuurlijk |
In de wetenschap zijn er al heel veel ideeën zoals de degeneratie theorie, of de meest geaccepteerde evolutietheorie. Er zijn zelfs geloof ik enkele theorieen die denken dat we afstammen van buitenaardse wezens :confused: .
Ik weet niet hoeveel theorieen er precies zijn maar ik denk zo'n 30 à 40. En dan hebben we het nog niet eens over de theorieen die gelovigen erop na houden. |
Het evolueren van leven is niet het ontstaan van leven.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nah, ik ben ook fan van evolutie |
Misschien leven er op een andere planeet ver weg ook wel mensen en dieren enzo, misschien komen we daar vandaan.
|
volgende vraagstuk
hoe zeker kan je zijn van iets dat duizenden, zo niet miljoenen jaren heeft plaatsgevonden. en als er veel bewijs is: hoe kan je er zeker van zijn dat iets NIET heeft plaatsgevonden? |
http://forum.scholieren.com/showthre...0&pagenumber=6
Ik denk dat je in het tweede deel van die thread een hele hoop info kunt vinden. Kheb echt geen zin om het allemaal weer uit te gaan typen... |
Citaat:
(ik KON het niet laten) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:52. |