![]() |
gewn geen zin laatste tijd.......
laatste tijd heb ik helemaal zin om goed te leren, of iets te doen :( ...ik weet dat iedereen hier weles last van heeft, maar hoe gaan jullie ermee om :confused: , en wat kun je er tegen doen :( :(
...naja alvast bedankt |
is normaal
Gewoon relaxen als het kan en voordat je gaat leren je ontspannen. spreek met jezelf af van zovele relax time neem ik en ik werk befoorbeeld maar 1 uur per dag. :) |
Citaat:
Even on-topic. Ik kan hier eigenlijk niet mee omgaan en wacht gewoon af totdat de zin terugkomt. |
hoe bedoel je met befoorbeeld als greintje sorry ik snap die opmerking niet. Ik probeer gewoon sirieus raad tegeven :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En ontopic: Zin maken. :o Iets toch gewoon doen, ook al heb je geen zin. Soms helpt het ook om er iets leuks tegenover te stellen of gewoon te denken aan die voldoende (of juist aan die onvoldoende, die je waarschijnlijk niet wilt halen).
|
gewoon zin maken ja.
o ja het is bijvoorbeeld he :) oeps :s |
En serieus hè, niet "sirieus". Opletten bij spelling, hoor! :nono: :)
|
ik let op !
kan niet beter spellen. jukllie kunnen het toch lezen en daar gaat het om :) |
Citaat:
|
ja helaas niet
laat mijn dingen die ik moet inleveren meestal door mijn ouders doorlezen!!!!!!!!!!!! |
waarom kan er geen spellingchecker op dit forum????
|
ik heb er vorig jaar ook een tijdje geen zin meer in gehad. Ik deed er toen ook echt helemaal niets aan. Bij mij kwam dat omdat ik op school een moeilijke tijd doormaakte. Ik stond er niet goed voor en ik stond onder een enorme tijdsdruk. Ik was thuis ook erg depri...
Voor de laatste twee toetsweken heb ik gewoon echt lang zitten blokken en uiteindelijk toch nog gehaald. Ik zou zeggen, probeer met schoolwerk maken een beetje ritme op te bouwen. Dat heb ik ook gedaan. Als je uit school bent eerst wat eten en drinken en dan meteen een uurtje huiswerk. Als je dat eenmaal gewend bent zie je er ook niet meer zo tegenop. De eerste keren heb je geen zin, maar je moet die eerste stap toch gewoon ffs maken. O ja, internet en tv helpen er niet bij! ;) |
Tja, als de gedachte van het blijven zitten en het jaar dus nog eens over te moeten doen jou niet aan het werk zet..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:43. |