![]() |
Een creatief cadeau voor jarige vriendin?
Oproepje aan alle creatievelingen:Ik zou graag een zeer goede vriendin, die nu eindelijk 16 wordt op een creatieve manier willen verrassen: Een gedicht o.i.d. vind ik wel creatief en persoonlijk, maar ook wel weer errug sentiment-opwekkend
Ideetjes, ervaringen? |
Ik heb van een vriendin al een schilderij en een tekening gehad en van een andere goede vriend krijg ik nog een tekening. Ik vind het erg leuk en bijzonder moet ik zeggen. Het is gewoon erg speciaal.
|
een fotocollage met allemaal foto´s die met haar / jou te maken hebben en concertkaartjes of andere dingen die jullie samen hebben gedaan erbij plakken enzo
|
een portret in 3d
|
wees creatief... ;)
Ik bedoel te zeggen, als wij creatief gaan zijn voor jou, in wat voor manier is het dan nog jouw idee en creative cadeau? ;) |
Een makkelijke grote puzzel waar je eerst een foto van jullie samen op hebt geplakt. Zodat zij hem in elkaar kan leggen :p
|
Citaat:
En kheb voor mijn vriend een keer een memoriespel gemaakt.. zaten we daaro om 7uur 's ochtends .. |
Memorie-spel is wel een leuk idee> collage is misschien wat afgezaagd,
Mijn kwaliteiten wat betreft een schildering schieten helaas te kort om iets moois voor haar te schilderen.. Bedankt iedereen voor de tips |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:40. |