![]() |
hoe vaak heb jij zin in sex?
ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe vaak jullie zin hebben in sex.
paar keer per dag, paar keer per week?? ik heb gehoord dat mannen vaker zin hebben in sex als vrouwen..hoe denken jullie hierover? |
Volgens mij is het onzin dat mannen vaker zin in sex hebben dan vrouwen...
En om antwoord te geven op je vraag: De laatste tijd wel iets minder dan voorheen, maar nog steeds genoeg :) |
Ik heb vrijwel iedere dag een keer zin. Alleen jammer dat het altijd zelf moet he :(
|
ligt er helemaal aan... als ik de hele dag gewerkt heb op zaterdag, dan berg mij maar op voor de eerste paar uur. Als ik moe ben, niet lekker voel, lui ben, of gewoon geen zin heb?
Dus voor mij is er geen vast patroon te ontdekken |
Als ik niet verliefd ben bijna nooit. Pas als ik gek op iemand ben kan diegene me opwinden, van andere dingen word ik niet echt warm of koud. Dus als ik een vriend heb vaak, en als ik geen vriend heb bijna nooit.:p
|
ik heb denk elke dag wel 10x aan sex maar dat betekend niet dat ik ook daadwerkelijk sex wil, dus dat is niet iets dagelijks, paar keer per week wel.
|
minstens drie keer in de week, maar daar heb ik geen tijd voor. Nu het zomer wordt en overal mooie dames rondlopen wel elke dag eigenlijk :bloos:
|
Paar keer per week. Kan geen precies aantal geven, verschilt nogal eens.
|
Vooral in het weekend. Doordeweeks ga ik liever computeren. :p
|
Ik heb alleen nog maar meegemaakt dat de vrouwen meer zin hadden dan ik, maar ik ben altijd wel zover te krijgen. :bloos: (makkelijk)
Hoevaak denk ik aan sex? Heel de dag. :o ik heb zo'n klein stemmetje in mijn hoofd zitten, die de hele dag "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!" aan het roepen is. :evil: Ik ben niet de hele dag geil, dat is heel soms. Maar dan straal ik dat ook wel uit. Dan ben ik een brokje wellust, érg fout. |
Niet zó heel vaak actief, maar passief heb ik eigenlijk altijd zin :bloos:.
|
Eh, als ik geen vriend heb zelden, nu ik l een tijdje een vriend heb heb ik ongeveer 1 keer per week echt zin. Mijn vriend volgens mij vaker maar ik heb het gevoel dat ik daar niet echt klaar voor ben, laat staan de lust heb.
|
pff... ligt eraan... soms wel een paar keer per dag en soms een paar dagen niet
|
Niet zo heel vaak eigenlijk :bloos: Maar ik ben over het algemeen wel te motiveren. ;)
|
ligt eraan of ik bij mn vriend ben of niet.
als ik daar ben altyd wel. anders valt t allemaal wel mee. |
Vroeger, toen ik 15/16 was dacht ik er iedere dag aan, en dan vaak de hele dag :bloos:, nu ik wat ouder ben denk ik er wat minder aan.
Als ik ongesteld ben denk ik er trouwens veel meer aan, dan moet hij aan m`n borsten zitten, is extra lekker (bij mij) anders ook wel hoor. Als ik bij hem zelf ben denk ik er de hele tijd aan |
Ik heb er wel een paar keer per dag zin in alleen omdat ik een schimmelinfectie heb, en de seks ontzettend pijn doet kunnen we het gewoon niet zo vaak doen.
|
Een paar keer per week, maar soms vaker. Vaak gebeurd het dat mijn vriend inene zin krijgt en het zo laat merken dat ik lekker meedoe.
|
Citaat:
|
Citaat:
In mijn geval werk (lees: stage) dat verschrikkelijk saai is. :o |
Citaat:
Zin in seks heb ik heel veel, zin in alle poespas er omheen wat minder. Net een man he? |
een paar keer per week denk ik
vooral in het weekend |
Nou toch wel redelijk vaak.
En dat mannen vaker zin hebben dan vrouwen? Hier iig niet het geval... :o |
ik juist doordeweeks het meest
dan heb ik niets te doen :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het verschilt bij mij. Als ik überverliefd ben wil ik wel drie keer per dag, soms heb ik gewoon eens twee weken geen zin. Boeiend, als ik ect geen zin heb heb ik meestal ook echt geen partner, anders zou ik vast zin krijgen. ;)
En ik denk wel dat mannen vaker zin hebben. Evolutie, kindjes produceren, bla... |
Ik ben de hele dag denk ik wel te stimuleren, alleen als ik ontzettend moe ben, ziek ben, of druk ben niet
|
hihi, ik heb altijd wel zin (alleen in mijn vriend dan he?) :o
(behalve als ik ongesteld ben dan) |
iedere dag :p
|
Citaat:
|
Als ik een een tijdje (dag of vier, vijf) geen seks heb gehad begint het te kriebelen. Anders ben ik vrij passief, en denk ik soms hele dagen niet aan seks. Ligt er trouwens ook aan of ik het druk heb. En als ik moe ben of ziek ben heb ik juist meer zin. :)
|
Als ik op straat loop en zie een mooie vrouw...hetzelfde als vrijwel elke vent.
|
gemiddeld iets van 3x per week ofzo?
maar 't is redelijk onregelmatig. soms elke dag, dan weer een weekje niet (komt niet heel vaak voor hoor :o ) |
iedere dag...nu weer :|
|
genoeg, soms wel meer dan m'n vriend lijkt het :o
|
soms elke dag, soms om de dag, en soms meerdere malen op de dag.
Hangt van mijn bui/moe zijn af |
Elke dag.
|
Vrijwel iedere keer als ik bij me vriend ben:o
|
Vaak genoeg :cool:
|
Vooral als het weekend is of als ik een vrije dag heb. Ben je niet zo moe ;) En ook vlak voordat ik ongesteld moet worden en vlak daarna. Dan is alles heel erg gevoelig en heb ik heel snel last van de bekende kriebels, ookal raakt hij je maar even kort aan... :rolleyes:
|
Citaat:
Ik heb geen flauw idee hoevaak ik eraan denk. Hou ik niet echt bij ofzo. Vandaag? Minstens twee keer (dan bedoel ik dus echt bewust eraan denken). |
bijna nooit :s:|
|
Citaat:
Wah, geweldige foto :D |
Citaat:
|
dat ligt dus gwoon aan de situatie he..
me vriendje krijgt me altijd wel zo gek (alleen niet smorgens, ik snap NIET hoe IEMAND dat kan) uit mezelf? iig als ik proefwerken moet leren (god weet waarom.. :S) dus dat verschilt ook en daarnaast? geen id, hou ik eiglijk nooit bij ik gok op 4 tot 6 keer in de week |
Citaat:
Ja, heeerlijk opstaan en een goed begin van de dag.. :o Geeft je ook goede cijfers voor je mondeling :D |
Soms ongeveer elk moment, soms even een tijdje niet of minder.
En 's morgens vind ik ook echt heerlijk, fijner dan 's avonds zelfs. Zo nog lekker in je roes beginnen te friemelen en aan het einde helemaal wakker zijn. Hmm. |
Citaat:
|
Ik heb wel zin in sex, echt goede sex, vaak, maar ik weet dat de sex die ik wil gewoon door niemand geleverd kan worden, dus doe ik het meestal maar zelf :) 2x per dag :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:05. |