![]() |
Op welke nieuwe releases zitten jullie te wachten?
Ik wacht op Driv3r voor PC en GTA: San Andreas.
|
LotR: Battle for Middle Earth
|
- Thief III.
- Rome: Total War. |
Fable
Doom 3 Halflife 2 Thief 3 World of warcraft enzo. |
De remake van syndicate :bloos:
|
Fable
Ninja Gaiden Pokemon Colosseum Pokemon Fire Red/Leaf Green |
Vampire: Bloodlines.
Maar ik zou tegen dan ook nog 'n gulle gever willen hebben gevonden die me 'n gloednieuw pc'tje cadeau doet :) |
- SNK vs. Capcom: SVC chaos live
- Guilty Gear XX - Resident Evil 4 - Doom 3 - Half-Life 2 - Halo 2 - Killer 7 - Dead or alive 4 - Thief 3 - WW2 - Mortal Kombat Deception Al-le-maal sequels.. :s Edit: Behalve Killer 7, natuurlijk. :D |
Quake IV
Half Life 2 Doom 3 GTA: San Andreas Rollercoaster Tycoon 3 Misschien nog een leuke WWII game? En vast nog wel meer, maar kom dr zo nie op. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
GTA: San Andreas (PC)
Evil Genius |
Citaat:
|
Citaat:
|
gta san andreas
|
Joint Operations :)
|
S.T.A.L.K.E.R
nuff said :) |
Doom 3
STALKER Mortal Kombat Deception Painkiller (maar das nog maar een kwestie van dagen hehe) |
Pikmin2
|
Gta San Andreas en natuurlijk Rollercoaster Tycoon 3 :)
|
-Full Spectrum Warrior
-Team Fortress 2 -STALKER -Half-Life 2 -Rome: Total War |
- Tales of Symphonia
- Star Ocean 3 |
Rollercoaster Tycoon 3
Championship Manager 04-05 en dat spel wat SIgames en Sega nu aan t maken zijn |
Dtm Race Driver 2
en PES voor op de xbox |
Stalker
GTA: SA Gothic 3 (duitse editie) |
Warlords Battlecry 3
|
Ninja Gaiden
Doom 3 Van Helsing and more... :D |
Crashday !!!
|
Settlers 5
|
Half-life 2 (stupid basterds)
Maar meer toch op Final Fantasy XII (en dat duurt nog wel een tijdje :o ) |
al veel te lang op Half-Life 2
|
Ninja Gaiden
Sudeki Fable Halo 2 GTA san Andreas |
C&c
gta |
Citaat:
een voordeel: je claimen het nóg gelikter gemaakt te hebben |
Doom 3
Quake IV GTA San Andreas Manhunt Maar met top toch op Medal of Honor Pacific Assault. Wat zal dat veel vrije tijd gaan vreten dunkt me. |
Nieuwe NFS ofzo..
En misschien nog een leuk WOII spel |
Crashday
En Duke Nukem Forever |
Locomotion (de opvolger van Transport Tycoon) (gemaakt door CS :cool: )
http://gathering.tweakers.net/forum/...sages/896337/0 :cool: *1000^3242! Hopelijk is't geen grap. |
GTA san andreas!
|
ik ben aan het wachten op
Ghost Recon 2 en Söldner |
Whaha :D Al die mensen die op Doom III en Half-Life 2 wachten...they'll be goin' the way of Duke Nukem Forever :D
|
Nou Nare Man, ik heb vandaag anders behoorlijk wat geile eye-candy gezien van de Unreal 3 engine (Doom III engine). Dat had een behoorlijk hoog kwijl-gehalte. :)
En ook Half Life 2 heb ik veel stoere dingen in gezien. Ik hoop dat het zo mooi wordt als ik verwacht.. |
Ja, enginedemonstraties, eyecandy en 1337 pre-alpha-leaks zijn er genoeg, maar het gaat mij om een spel, niet om techdemo's.
:) |
Engines zijn anders wel de fundering voor een goed spel. Een spel is gelimiteerd door de mogelijkheden die de engine biedt. Met een engine alleen ben je er nog niet, helemaal gelijk. Maar als je een goede fundering hebt, biedt dat wel de mogelijkheden voor een supergoed spel. Gameplay is goud, maar gameplay+eyecandy = platinum. :)
|
Citaat:
|
LoTR: The Battle for Middle-Earth
World of Warcraft Rome: Total War Vampire The Masquerade: Bloodlines |
ik heb alles wat mn hartje begeert!
Behalve dan: - Grand Theft Auto: San Andreas - Half-Life 2 (voor een nieuwe CS) - Medal of Honor: passific Assault - Mafia 2 - Een relaxte rag&beuk racer - etc... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:57. |