![]() |
Engels mondeling: "typisch Engels"?
Hoi,
Voor mijn mondeling Engels moet ik 4 onderwerpen verzinnen, waaronder een die met Engeland te maken heeft/typisch Engels is. --> Wat vinden jullie typisch Engels? Owja, het is ook wel handig als er makkelijk over te praten is (ong. 4 minuten) en er wat info over te vinden is :). Alvast bedankt! |
:p het vreselijke weer en mistbuien
|
*lauw bier (zie voor nog andere typische kenmerken Asterix en de Britten)
*links rijden |
- Engels ontbijt
- Bed en Breakfast - Londen - Stonehenge - Anglicaanse kerk |
Bobby's (zo heten die agenten toch?) :)
|
Schooluniformen (die hebben ze daar toch?)
|
- Engels ontbijt
- pickled egg - links rijden (ontstaan toen er nog ridders op paarden duels vochten) - huisinrichting: bloemetjesmotiefjes in huis (overal: lampekappen, behang, gordijnen, washandjes, handdoeken, bankstelbekleding); vloerbedekking in de keuken en badkamer) - pubs |
Citaat:
|
De bussen, de telefooncellen, fish and chips, bacon and eggs...
|
- bolhoed en paraplu :D
- tienermoeders :D :P |
nog steeds ponden ipv euros
|
De smog boven Londen
Geen smaak in kleren? |
Citaat:
dus als je info wilt hebben of mijn uitgetypte verhaal.. moet je maar mij een pm sturen.. heb echt 60 pagina's info ofzo en heb zeker wel info voor zo'n 4 minuten praten |
-taxi daar is wel apart
-thee |
The cup of tea, of course! :D
Voor documentatie kun je terecht bij Asterix en de Britten. :p |
*:p aja, teatime!!
*btw: moetge alleen van engeland weten, of van heel groot-brittannië? van de schotte (allerhande mac's trouwens) wordt gezegd da ze gierig zijn, en veel ieren hebben rood haar |
cker weten fish en chips!~over een paar maanden ga ik met school naar engeland en we moeten daar ook naar school en een uniform aan lijkt me egt zooo erg maargoewd london is ook heel bijzonder dus maybe kun je daar over lulle!kuz Cee
|
Kostscholen
Om 4 uur thee drinken Witte smoeltjes "I am not amused" - het koningshuis Sokkenwinkels Citaat:
|
Citaat:
The stiff upper lip De Brit wordt ook wel es aangeduid als W.A.S.P.: White Anglo-Saxon Protestant. (Of zou het betekenen: "We Are Sexual Perverts" ? :D ) |
gna
En (om maar even te generaliseren) ze dragen ook allemaal abnormaal grote dikke brillen. |
En hun kapsel is óf net te kort, óf net te lang :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:29. |