![]() |
Night of the Living Dead
Ehm, fucking cool...
(einde was enigzins voorspelbaar, maarja :)) |
Citaat:
|
die film is zo nep en oud, dat ik hem eng begon te vinden :P
haha paar jaar geleden ooit een keer gehuurd, ik vond hem eigenlijk wel grappig :) |
zwart/wit horror schopt konten.
|
Deze film heb ik jaren geleden gezien en ik vond het zo lachen!! Ik vond het dus echt geen horror.. Maar toen vond ik geeneen film eng.. das nu wel anders, dus misschien als ik die film nu weer ga kijken, dat ik met een kussen voor mijn gezicht zit :P
|
Dat jij het grappig vond doet niets af aan het feit dat dit horror in zijn puurste vorm is.
Overigens wil ik jullie vragen om jullie voor te bereiden op Dawn of the Dead , die nog een haartje beter is dan Night. :D Alleen jammer dat die achterlijke BBC de slechts 127 minuten durende 'theatrical cut' uitzendt. Die is minder dan de 139 minuten of 156 minuten durende versies. (n) |
Citaat:
dit keer speelt het zich toch af in een winkelcentrum? |
"They're coming to get you Barbara! They're coming to get you!"
Citaat:
|
Ja, Dawn of the dead is beter,. Kun je die originele versie gewoon huren?
|
^^^ Ik denk het wel, al heeft misschien niet iedere videotheek hem in haar collectie.
|
Citaat:
Op TV -> woensdag 7 april 2004 / 00:20 - BBC 2 |
Citaat:
Niks te vinden, het IS horror en dan een dikke vette punt erachter zonder ruimte voor 'ik vind'. Goeie film trouwens, Dawn is idd net een tikkel beter. |
Ik wou hem erg graag zien, maar bij mij stoort de bbc bij het opnemen nogal. Ik heb hem laten opnemen, maar dat is mislukt. Erg jammer, maar woensdag ga ik in ieder geval dawn of the dead kijken. The night of the living dead is niet zo duur in de winkels dus misschien dat ik hem nog eens haal.
|
Citaat:
|
Citaat:
NIGHT OF THE LIVING DEAD is wel degelijk een horrorfilm. Citaat:
|
Citaat:
|
Amen.
|
tjeezus
|
Citaat:
|
binnenkort komt de remake van dawn of the dead. jammer genoeg zijn zombies nu wel heel snel en gevaarlijk en ligt het meer op schrikmomenten dan de subtiele opbouw van het origineel
|
Gisteren stukjes gezien op de BBC. Leuk leuk leuk :)
Ik kijk ook behoorlijk uit naar de nieuwe RomZomCom 'Shaun of the dead' , maar kheb geen idee wanneer die hier gaat draaien. |
Citaat:
|
ahh kut~! verkeerde net op genomen... :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:39. |