![]() |
Een weekend geen internet.
Dit weekend heb ik geen internet gehad. Uit verveling heb ik toen zelfs een DVDtje gehuurd. En gelukkig stond er zondag een goede wind waardoor ik heb kunnen windsurfen.
Echter heb ik dit weekend 4x de klantenservice gebeld om te vragen hoe het stond met de verbinding. @home had namelijk ergens in mijn woonplaats weer een storing. Vanochtend was het nog steeds niet in orde. Ik zit nu op een schoolpc dit topic te maken:P Ik betrap mezelf erop dat ik erg afhankelijk ben van mijn verbinding. emailtjes, MSN en natuurlijk PMetjes ;) enz. Is jou internet er wel is langer dan 48 uur eraf geweest terwijl je dit niet gewend bent? wat was jou reactie hierop? |
Ja, dat heb ik weleens. Als ik op vakantie ben bijvoorbeeld. en ik kan zonder :)
Gelukkig ben ik nog geen internetaholic :) |
als ik op vakantie ben he.... maar dan zoek ik nog wel is een internetcafe op :bloos:
maar uiteraard alleen als het regent, en hooguit 1 keer |
Eh nou alleen als ik op vakantie ben, maar dan vind ik het ook niet zo erg.
|
Citaat:
shit, nouws m'n tussenuur ook nog voorbij |
Gebeurt wel eens en dan zoek ik iets anders om te doen.
Maar af en toe denk ik dan wel 'Ik ga ff forummen!' en dan herinner ik weer dat het niet kan. |
Citaat:
nu komt het geheel onverwachts. |
Nog nooit voorgekomen
lijkt me dodelijk |
Ik mis hem na een paar uur al. (Zal je zien dat het uitvalt op een regenachtige zondag) Maar op vakantie kan ik gerust een paar weken zonder, das geen probleem. :)
|
Citaat:
maar ik heb ook wel is 3 weken in the middle of nowhere gezeten met ook geen mens te bekennen om me heen en k*tweer dan heb je best behoefte aan internet :) |
Dan krijg ik last van afkickverschijnselen:o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ga ik single player-spellen doen ofzo :p
|
Citaat:
|
ik kan het in t weekend op zich wel. ben dan normaal toch niet thuis.
Maar anders irriteer ik me wel kapot. moet ik ineens huiswerk gaan maken :S |
Ik zou meer aan mijn hw doen en dvd's kijken.
|
Ik heb ook @home dus ik ken t probleem (is zelfs bij kassa geweest, t was hier in de buurt echt heel erg), dus ik ga lekker andere stomme dingen doen (oude spelletjes, dvd huren, single player spellen, rondje fietsen enz)
|
Ik zou als ik jou was gewoon die internetverbinding er standaard afhalen want dvd-tje kijken en windsurfen is natuurlijk veel leuker dan forummen/msnen/emailen
|
ik heb nu net chello,maar t is echt langzaam en msn aanmelden gaat totaal niet :| ik vind t absoluut niet leuk....maar dood ga ik er niet van
|
Ik ben wel eens meer dan 48h internetloos geweest door een interne fout van facturatie ed bij mijn ISP. Ik heb toen wat telefoontjes en faxen gedaan, maar er zijn nog dingen genoeg die ik kan (en moet) doen zonder internet.
|
toen onze computer kapot was, helemaal ineens, en we hem pas drie weken later terug kregen.. dàt was wel even slikken, lol..
maja dan keek ik gewoon wat meer tv :D |
Citaat:
en ik kijk altijd op het internet of er een goede wind staat of niet. en meestal heb ik ook internet nodig om de nieuwste DVDtjes te bekijken ;) maar afgezien van dat heb ik me heus wel vermaakt, maar je mist het wel op zo'n moment. |
Citaat:
maar dat zal wel aan mij liggen :confused: |
http://www.windguru.cz/int/ maar waarschijnlijk zijn deze ook aangesloten op @home :"Windguru is down because of heavy server overload. "
dan is er altijd nog een windline waar je de stem van een geldwolf aan kunt horen voor €0,50 p/m (0900-9727) Als de surfspot 40km verderop en de windkracht verschilt 1 met je eigen woonplaats. Dan wil je dat wel graag van te voren weten :) |
Ik krijg dan ontwenningsverschijnselen. :o
|
even een nieuwtje:
ik ben nu thuis... en internet doet het weer :D tijd om breedband te gebruiken waar het voor gemaakt is ;) |
Ik ben wel eens langer dan 48 van Internet geweest ivm ban...
|
Ik vind 't erg vervelend, maar ik zal er niet afhankelijk van zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja dat is het zeker geweest, toen er iets met de computer was en we moesten wachten tot hij was gemaakt moest ik hem 3 dagen missen :(
Wel een groot voordeel is dat ik meteen m'n huiswerk maakte. Verder ging ik gewoon wat zitten lezen en wat films gehuurd |
Citaat:
Het was die week gelukkig mooi weer, dus ik ben lekker de hele tijd buiten geweest |
ja
ik heb een keer 2 weken geen internet gehad Damn you , Casema!! Toen bleek maar weer eens hoe ernstig verslaafd ik ben.. |
Ik heb eens 2 weken zonder internet gezeten omdat we een ADSL-verbinding moesten aanleggen maar eigenlijk geen tijd hadden. Toen heb ik het niet zo gemist eigenlijk, omdat ik nog wel wat andere dingen te doen had. In een vakantie heb ik er ook niet zo moeite mee, maar ik vind het wel jammer als ik thuis ben en er niet op kan. :o
|
Ik kan wel zonder internet :)
|
Ik heb ook wel een week niet gepost, want ik zat in Italië. Was goed te doen, geen ontwenningsverschijnselen.
Oh, en een week zonder MSN kan ik ook wel. |
:)
|
Een weekend geen internet is nog wel te overleven, maar het moet niet langer gaan duren want dan wordt ik gek :bloos:
|
jah en dat vond ik heeeeeeeeeeeeel erg :(
|
Citaat:
|
ja, dat had ik laatsts ook, een week ofzo. toen verveelde ik me nog meer dan normaal. toen heb ik age of empires maar weer eens uit de kast gehaald
|
Ik heb afgelopen week 8 dagen zonder internet moeten leven. Het was even wennen, maar zonder internet valt nog wel te leven.
|
Ik ga dan krijsen enzo. :o
|
iedere ander weekend heb ik van vrijdag tot maandag avond geen beschikking over internet. In die periode mis ik het ook totaal niet (heb we wat beters te doen dan:P) Maar als ik dan maandag avond thuis kom van mijn werk kruip ik met plezier weer achter mijn compu, eventjes het weekend inhalen.
Ik ben niet erg afhankelijk van internet, ik vind het gewoon leuk om mijn vrienden (die ik niet allemaal vaak kan zien) te spreken en een beetje rond te neuzen op sites. |
ja, dat heb ik wel erug jah.
maar dat komt omdat onze computer zo 3x per jaar chrasht (dat kloteding) en onze internet doet t ook heel vaak niet maar ik merk als hij het heel lang 3 weken niet doet dat ik er dan wel tegen kan dan mis k hem niet meer egt maar ik ben wel blij als hij t weer doet:D |
vorige week moest ik een week lang zonder internet overleven, omdat de computer stuk was en er de tijd voor genomen werd om een nieuwe te halen :o
Die week is me wel goed bevallen, af en toe een rondje hardlopen, filmpje kijken, eindje fietsen. het heeft me eigenlijk meer goed gedaan dan achter de computer hangen :bloos: |
Ja. Het is vervelend en soms ook onhandig (aangezien inet ook
voor school ed handig is), maar goed, er valt mee te leven. :) |
Ja het is wel eens week offline geweest. Het irritante is dat het altijd slecht uitkomt :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:14. |