![]() |
Email adres zoeken op naam
Er is een site, waar je de naam kan intoetsen, en dan komen er email adressen die op die naam staan tevoor schijn
weet iemand welke site dat is, ik heb gezocht bij "zoeken" maar kon ik niet vinden |
Die weet ik toevallig nét niet uit mijn hoofd.
|
zoiets bestaat nog niet officieel.
|
Je zult toch niet alles kunnen vinden.
|
'k Heb geen idee.
|
Citaat:
:s |
Ik heb het idee dat zulke sites niet bestaan vanwege de privacywetgeving enz enz
|
Citaat:
|
www.msn.com kan dat
|
http://www.inventio.nl/metanamesearch/
Daar kan je namen intoetsen, en vanaf die site kan je mailen, zonder dat het e-mailadres zichtbaar wordt. Zal niet alles opstaan, wel een beetje. |
Nu heb ik weer een ander probleem ook hiermee te maken,
Ik wordt door een bepaald email adres lastiggevallen, en ik krijg alleen de plaats waar de gene vandaag komt achterhaalt.. ik zoek een site of een manier waardoor ik meer kan achterhalen.. dat je de email adres intypt en dan info krijgt? bestaat dat |
Is dit geen up van enkele maanden?
Nee het bestaat niet. |
Ik denk dat je www.voelspriet.nl bedoelt.
Op die site kun je alle gegevens over iemand vinden.. adressen, telefoonnummers, e-mailadressen.. noem maar op. 't is echt een topsite! (y) |
Oeh, fijne sites!
|
:)
|
Citaat:
Hoe denk je dat die spammers aan je mail adres komen? |
Volgens mij ben ik wel eens zo'n site tegengekomen, waar je kennelijk zo een e-mail adres had gevonden, maar zodra je iets ingevoerd had, kwam niet het e-mail adres / zoekresultaten in beeld die je wilde / bedoelde. (n)
|
Citaat:
1984! :eek: |
:)
|
|
Dat duurde veel langer dan 20 seconden. (n)
|
Citaat:
|
Mijn naam was overigens nergens te vinden, behalve een naamsgenoot in de VS. :cool:
|
Tooth Paste. :cool:
|
Citaat:
|
telefoon nummer en adres van ons huis is te vinden, maar die vind je ook in het telefoonboek.
email is helemaal niet te vinden, ontzettend slecht zoeken moet ik zeggen. vermeldingen op internet zijn zeer goed te vinden: alleen maar het aannemersbedrijf dat dezelfde naam als ik heb draagt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:52. |