![]() |
KEMPENCORE #2 - zondag 18 april
Kempencore #2 met:
MM GUILTY AMONG THE LIVING SHATTERED ENEMY GROUND BRONSON DEATH WISH zondag 18 april - begin: 14:00 - entree: 6 pleuro OJC De Nieuwe Pazzop in Bladel. check voor meer info: http://www.kempencore.tk tijdelijke flyer: tijdelijke flyer Aangezien het dan geen nationale repetitiedag is, allemaal komen. |
Ja is zeker vet!
|
hoe cool is de nieuwe gitarist van enemy ground !
|
hoe slecht is die naam 'bronson death wish'
kent iemand hier de band 'charles bronson'? dat is vette shit. overigens van die line up vind ik alleen Shattered cool. MM heb ik nooit cool gevonden eigenlijk. |
Citaat:
Echt een fuck up. |
Citaat:
|
Citaat:
Coole lineup. |
ik vind dat er meer aandacht gegeven moet worden aan Bronson Death Wish! Ik hoor daar veel te weinig over, net als short fused.
Verder erg vette line up! Is bladel op fietsafstand van eindhoven? |
Ja man, moet je gewoon op tijd aanfietsen. In een uurtje ben je er wel. Maar je kunt ook gewoon met de bus gaan, stopt toch voor de deur, goede verbinding en je kunt tot 23:00 terug.
En BDW speelt als tweede, dus wij besteden wel aandacht aan ze ;) Fan van Ruud btw? |
Citaat:
ja maar die band is wel cool. |
|
Citaat:
|
De officiële poster is af:
http://www.meazonda.com/kempencore/graphics/poster.jpg Ik vind hm de shit! |
ik ken ruud niet, ik weet alleen via messageboards dat ie in SF en BDW speelt. En ik vind die allebei vet :)
Heb jij deze show georganiseerd? |
welke ruud bedoelen jullie? Ruud ex. Stabback speelt nu bij Enemy Ground en Murder By Millions
|
@ killer: jep
@ SZ: Ruud aka Rudeless, speelt in Short Fused en Bronson Death Wish |
dope michiel flyer !
|
vette flyer, ik vind alleen het groen van de bandnamen een beetje irri groen :P
|
Ik weet dat de vorige editie op muziek heeft gestaan maar sinds die tijd zijn de regels een beetje veranderd. Zoals in de mededeling te lezen is, horen festivals op n&f en dit valt volgens onze criteria daarbij. Dus een pijl.
|
*kick*
Nog vergeten erbij te zetten: Kempencore: deze keer met Kempenkooidanseressletjes. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:38. |