![]() |
De Nederlandse eilanden...
En daar bedoel ik mee Texel, Vlieland, Terschelling, Ameland en Schiermonnikoog dus niet de Zeeuwse eilanden ofzo.
Ik luister op dit moment naar 538 en er was een vraag over deze eilanden. Nu besef ik me dus net dat ik in m´n hele leven nog nooit op een van deze eilanden ben geweest :eek: Wie nog meer of ben ik de enige? |
ik ben alleen op Terschelling geweest.
|
Ik ben er ook nog nooit geweest, al lijkt het me best een keer leuk!
|
Ik ben nog nooit op 1 van de wadden-eilanden geweest. Wil ik nog wel eens gaan doen (y)
|
kooknie
|
Ik ben op alle waddeneilanden geweest behalve vlieland en een paar zandbanken :p
|
Nooit geweest.
|
terschelling is echt heel leuk... ik ben er tot nu toe elk jaar geweest (soms 1 dag, soms 3 weken)
verder ben ik ook op texel en vlieland geweest |
Ik heb er ook nog nooit één bezocht. :)
|
Terschelling en Vlieland volgens mij :D
|
Toen mijn moeder zwanger was geloof ik :o
|
Ik ben wel eens op Texel geweest, en als je er nog nooit geweest bent: Je mist niets.
|
Alleen op Texel. Je bent toch ook niet in alle steden van Nederland geweest?
|
Ik ben alleen nog niet op Schiermonnikoog geweest, en dat leek me juist het mooiste eiland omdat daar juist zo weinig mensen wonen.
|
Citaat:
|
Citaat:
En die wil ik wel eens zien. Op een zandplaat heb je alleen maar zand, op schiermonnikoog is er toch wel wat meer natuur:) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ontopic: Het moet natuurlijk wel mooi weer zijn, anders is Schiermonnikoog niet leuk:p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Met groep 8 kamp ben ik naar Vlieland geweest en toen mijn oma 75 was naar schiermonninkoog.. dat was het geloof ik.
|
Citaat:
|
Ik ben op Schiermonnikoog en Ameland geweest. Wel apart. :)
|
Ik ben op Texel en Ameland geweest
|
ik ben op ameland en texel geweest. heel andere 'cultuur' als in de rest van nederland
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die dingen mogen geen eilanden heten.
|
Citaat:
|
Ik ben maar 1 keer 2 dagen op Texel geweest, maar toen heb ik niet meer gezien dan de kartbaan en de jeugdherberg. M'n broertje moest er racen en ik ging maar eens een keer kijken.
|
ik ben 5 keer op texel geweest
|
ik ben een keer op texel geweest, maar het enige wat ik me er nog van kan herinneren is de boot :o
|
---> Reizen & Vakantie, Europa
Ik ben overigens op alle Nederlandse en Duitse Waddeneilanden geweest. |
Ik ben een paar keer op Terschelling geweest.
|
Ik ben er ook nog nooit geweest. Vroeger leek het me altijd ontzettend leuk om op schiermonnikoog te wonen (iets waar ik n ou echt niet aan moet denken :D ). Ik denk dat dat kwam omdat zo'n kleine, min of meer geisoleerde gemeenschap me wel trok...
|
Dit jaar voor het eerst :p Vlieland
|
Ik heb bijna alle eilanden bezocht.
|
Ik ben vorig jaar met 2 vrienden een weekje naar Texel geweest in de zomer, dat was wel leuk :) maar de rest van de eilanden ben ik nooit geweest.
|
7x terschelling
5x texel nu gelukkig niet meer, ik ben het aardig zat. |
kga binnekort na Texel
|
Ik ben er ook nog nooit geweest. :/
|
Voor het laatst in 1994, met de hele brugklas richting Schiermonnikoog. Ik vond het fantastisch toen (y)
|
Deze zomer weer naar Texel :)
|
Vorig jaar op Texel geweest, geweldige vakantie gehad. Maar, die zou ik ook gehad hebben op een andere plaats met dezelfde mensen.
Dus ik vind niet dat de Nederlandse eilanden echt iets toevoegen of een 'must' zijn om een geweest te zijn. |
ik ben 2x op schiermonnikoog geweest en 1 keer op vlieland en 1x op terschelling
maar wat wil je ook ik woon in friesland vlakbij harlingen dus ben er ook zo |
Ik ben op Terschelling een paar keer geweest en 1 keer op Ameland :)
|
Ik ben op Terschelling (vorig jaar nog :o) en Ameland (vakantiewerk 2 jaar geleden) geweest en dat was het wel.
|
Ben ongeveer 8(!!) ker op Ameland geweest, best leuk en een keer op Vlieland (saai)
Ik ga volgende week naar terschelling met mijn ouders en met Hemelvaart ga ik naar Texel (lijkt me wel leuk, hoop alleen niet dat ik daar mijn engelse leraar tegen kom) |
Ben op Texel geweest, was vet tof, waren wel veel schapen,
ben ook op terschelling geweest, was ook leuk en ik ben ook op schiermonnikoog geweest, en dat was heeerlijk rustig. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:56. |