![]() |
Stelling: De forumbazen zijn bang de macht te verliezen en bannen daarom
Iedereen die het te vaak niet met ze eens is / die zorgt voor een beetje vermaak op het forum.
Eens/oneens/anders nl. |
ach ze houden het ordentelijk
|
volgens mij ben jij een btje gefrustreerd
ontopic: oneens |
Ga weg.
Er zijn gewoon regels, daar heb je je aan te houden. Zo niet? Dan wor je gebanned. |
Oneens, ze houden het meestal juist leuk op het forum door ervoor te zorgen dat niet elke topic wordt volgechat zodat andere mensen nog wel de kans krijgen om te reageren.
|
Ja ik heb frustraties, kijk eens naar het aantal uitgedeelde bans. :rolleyes:
|
Mensen zoals jou moeten gewoon beschermd worden tegen zichzelf...
|
Citaat:
|
Citaat:
machiavelli hasseltboy goulaises (hoe fout kan je een naam schrijven :D ) tsja.. tis wel een stuk minder levendig heir |
Citaat:
|
zoals jij..
|
Ze moeten eens een beetje het fotoboek cleanen en iedereen eruit flikkeren die foto's posten van anderen dingen enzo...
Ontopic: forumbazen zijn wel nodig denk ik, maar de macht die ze hebben kunnen ze natuurlijk makkelijk voor hun zelf gebruiken. Wie controleerd de forumbazen? |
me oneens, ze bannen namelijk niet echt veel. Ze sluiten wel veel topics dat wel. Soms met een beetje zure redenen zoals Tofke gister, maar aaach, wat doe je eraan.
behalve een pixelrevolutie starten kom we nemen de boel over :rolleyes: |
de beheerders.
en daarbij, ik heb geen problemen met forumbazen of iets dergelijks. |
Ze zijn niet bang om de macht te verliezen, al die FB'ers worden gewoon geil van al dat bannen.. Je moet wat als nooit buiten komt he.
|
Citaat:
|
Ach, ze willen gewoon een totale anarchie voorkomen. Soms vind ik het iets te overdreven.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Houd je aan de regels (die niet voor niets opgesteld zijn) en er is niets aan de hand
|
Oneens. De forumbazen bannen om ervoor te zorgen dat we gewoon kunnen forummen zonder ons te hoeven ergeren aan mensen die het verpesten.
|
Citaat:
|
tuulk is dat zo
hier heerst een vorm van dictatuur een grote vriendjespolitiek en als je het er niet mee eens bent, gewoon een ban geen probleem |
Citaat:
|
Oneens. Het is wel zo dat Forumbazen subjectief kunnen bannen, maar ik denk niet dat ze dat doen om de macht te behouden.
|
Wie macht heeft, staat dat niet graag af. ;)
Aan de andere kant heeft dit meer met mmmm, Hasseltboy en Machiavelli zelf te maken. Af en toe een offtopic post op DK moet geen problemen opleveren, maar overmatig geschat en gespam van hun kant doet daar wél afbreuk aan. Die ban hebben ze daarom geheel aan zichzelf te danken. |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik hoop dat er nog 'n ban aankomt. :o |
Citaat:
|
Citaat:
Ik maak mijn mening duidelijk en ieder ander kan daar ook weer tegenin gaan. |
Citaat:
Dan vind ik dat jij maar meteen 'n permban moet krijgen, iets nuttigs heb ik jou nog nooit zien posten. :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hasseltboy : 1 week En ik verwijs niet alleen naar deze mensen. :rolleyes: |
Citaat:
|
als het je neit bevalt, dan ga je toch
- niet meer forummen - een revolutie ontketenen - een topic beginnen op beleidszaken - klagen bij M&M in willekeurige volgorde (al kan je niet niet meer forummen en dan nog klagN) |
Citaat:
Nee? Oh nee, je gaat voor de zoveelste keer in tegen Tofke_H, juist. :) En voor welke gebande personen neem je het nog op? :) |
Citaat:
|
Citaat:
Nee? Oh nee, je gaat voor de zoveelste keer in tegen Tofke_H, juist. :) En voor welke gebande personen neem je het nog op? :) |
Citaat:
|
Leuk. (n)
|
Wat gezellig allemaal weer. :)
|
soms bant een forumbaas wel vreemd ja, maar normaal mogen sommige ook wel gestraft worden :o
|
Citaat:
Voor de zoveelste keer? Laat me niet lachen. En ik bedoelde het in het algemeen al zijn mijn frustraties nu idd naar aanleiding van de bans tegen de eerder genoemden en niet te vergeten Mennuz, met een perm ban die onder andere nick's niets meer deed dan zijn mening verkondigen maar keer op keer weer een ban krijgt. :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
Permban = Permban. :) Trouwens, eerder 'n discussie voor Beleidszaken, waar dat soort dingen sneller 'n slotje krijgt. (y) |
Uhm op zich let ik er niet zo op. Vind wel dat sommige forumbazen zich wat conservatief opstellen. Niet alleen met het banbeleid maar ook wat betreft het invoeren van nieuwe dingen en het proberen van alternatieven.
Ik ben niet voor totale anarchie, maar een beetje beweging mag er wel in zitten.Hoe kan je nou vooruit gaan als je bang bent om de eerste stap te zetten? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:05. |