![]() |
wat is dit nouweer?
een week geleden heb ik met een jongen alles gedaan behalve 'het' :p en blijkbaar heeft hij het een beetje hardhandig gedaan (waar ik op dat moment niks van merkte) en was het tussen de schaamlippen een beetje gescheurd en ± week later waren er ook een soort zweertjes bijgekomen, niet in of heel vlak bij de vagina maar op de schaamlippen dus.. en het is na een week nog niet echt veel beter geworden...
kan je van alles behalve 'het' een soa krijgen?? :s |
Het kan ook een soort ontsteking zijn.
Toch maar even naar de dokter, zou ik zeggen... |
Tuurlijk kan je daar een soa van krijgen. Daarom moet je ook voorzichtig zijn, helemaal als je niet weet wat die gozer voor jouw tijd heeft uitgespookt.
|
en vaseline smeren? :)
|
tuurlijk kun je behalve van "het" een soa krijgen alleen niet door vingeren alleen geloof ik. Weet niet of jullie beide ook oraal hebben gedaan...
Maarre wie weet is het inderdaad een ontsteking of moest je schaamlippen er aan wennen... weet niet of/hoe hardhandig jij daarzo bent.. :) succes |
zweertjes?
dokter. |
Volgens mij krijg je door seks echt geen zweertjes daar hoor... Ik heb het al zo vaak hard gedaan en het enige wat er gebeurd is dat het rood en schraal voelt, hoogstens een beetje beurs...
|
het was idd de eerste x en we deden allebei oraal. mischien toch even wennen...
die zweertjes zijn ook vreemd, snap ook niet waarom ze op die plekken zitten |
waar zitten ze precies en hoe zien ze eruit?
|
Citaat:
|
Mischien had ie zich niet geschoren of niet goed.
|
Wat voor zweertjes? Dat vind ik toch wel vreemd.. ik zou toch maar uitkijken voor soa's enzo als ik jou was.. Misschien kun je er maar het beste mee naar de dokter. :)
|
Citaat:
ze zitten niet tussen de schaamlippen maar zichtbaar bovenop zeg maar. het jeukt ook een beetje. het zijn kleine ronde wondjes die open zijn. |
SOAAAAAA. Balen.
|
Citaat:
|
Zweertjes ontstaan voor zover ik weet niet door seksuele handelingen. Ik zou even naar de dokter gaan om te informeren wat het is.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:16. |