![]() |
duits huiswerk help!
eeeeej mensen ik snap geen kont van duits dus pleassse help me!
-hoe vertaal je: - pardon dat ik u stoor. mag ik u iets vragen? -ja natuurlijk -wat kost de cd? -ik hep de vraag niet goed begrepen kunt u iets langzamer spreken? -dat vind ik te duur. -hoe bevalt je het boek? -ik vind het saai -daar ben ik het mee eens klappen? -wat betekent Achttung? -en wat is Gipfel? |
*doet even leraarachtig*
Hey, Ik zou je best wel willen helpen, maar ik denk, netzoals de andere forummers zullen denken, dat het handiger is om je te helpen als je eerst zelf neerzet wat je al hebt OF zelf is een woordenboek pakt. Als je namelijk zelf neerzet wat je hebt, kun je gelijk zien wat je verkeerd hebt gedaan en daar leer je dan weer van;) Wanneer je gepost hebt wat je zelf al vertaald hebt, dan wil ik je daarna wel helpen. Succes nog, Seven |
keej seven. tof dat je me wilt helpen!dit hep ik ervan gemaakt;
entschuldigung, darf ich Sie etwas fragen? aber naturlich was kostet die CD? ich..........wollen sie ein bischen langzamer sprechen? das finde ich//.. .............das buch? ich finde das zaai (*gnif*) ich ben ganz andere meinung. en is gipfel top?(gokje) en achttung halt of stop? baaibaai*groetjes Cee |
Entschuldigung, darf ich Sie etwas fragen?
aber natürlich Was kostet die CD? ich habe die Frage nicht gehört, können (wollen is erg onbeleefd) Sie ein bischen langsamer sprechen? das finde ich zu teuer Wie gefälltdas buch? Ich finde das langweilig Damit bin ich es einverstanden en is gipfel top?(gokje) [b]Gifpfel is idd top als in hoogtepunt en achttung halt of stop? [b]achttung word, voor zover ik weet, geschreven als Achttung en dan betekent het (hoog)achting Succes nog, Seven |
ein bisschen
daar ben ik het mee eens: "damit bin ich einverstanden" Wie gefällt [Ihnen] das Buch? ("Ihnen" eventueel, Dativ bij gefällen) En het is Achtung, met één t. |
super bedankt allemaal ik hep er een 8.7 voor gekrege!~
yeah...kuzkuz Cee |
Woehoew! Leuk dat je dat even laat weten, dan weten we ook waarvoor we het gedaan hebben, al hoeft daar niet steeds een reden voor te zijn. ;)
Proficiat! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:50. |