![]() |
kat zwanger??
Hallo allemaal,
Ik heb een poes die in mei 1 jaar wordt. Sinds 7 weken geven we haar de pil, omdat mijn andere kat er steeds boven op zit. Ongeveer een week voordat we zijn begonnen met de pil voelde ik dat haar tepeltjes groter waren dan daarvoor. Nu valt het me sinds twee weken op dat ze dik is geworden. Ze eet ook wat meer, dus daar zou het ook door kunnen komen, maar mijn andere katten eten ook meer en worden er niet dik van. Ik dacht dat ze misschien wel zwanger zou kunnen zijn, maar ze is neit heel erg dik en ik voel ook geen katjes in dr buik. Denken jullie dat het kan liggen aan de pil dat ze dikker is geworden of het eten? Of denken jullie dat ze misschien we zwanger is? Ik weet het niet. Als ze zwanger is moet ik natuurlijk stoppen met de pil. Ik hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen groetjes |
huh, kan je poezen tegenwoordig ook al de pil geven?
Als ik jou was zou ik in ieder geval even naar de dierenarts gaan want wij kunnen nooit met zekerheid conclusies trekken. |
naar de dierenarts! Pil is nooit 100% zeker. Daar komt bij dat katten de gewoonte hebben om zo nu en dan te braken en als 'ie dat doet een half uurtje nadat jij haar de pil gevoert hebt...
|
Het is idd het beste om even langs de dierenarts te gaan.. het is altijd wel fijn om zekerheid te hebben.
|
Citaat:
Meestal is het wel bij een zwangere poes dat de tepels groter worden, en ze natuurlijk ook dikker word. Mijn kat heeft ook de pil gehad en is altijd erg mager geweest. Ook zou ik als ik jou was, niet de pil gebruiken maar gewoon steriliseren als je geen kittens wilt(niet letten op de spelfouten), die pil is echt enorme rotzooi, mijn kat heeft bij de sterilisatie de hele baarmoeder moeten laten verwijderen omdat hier iets mee was wat kon lijden tot kanker (nadat ze een hele tijd de pil had gebruikt wilde we haar laten steriliseren omdat we geen kittens meer wilde hebben), ik zou ermee oppassen dus! En natuurlijk ook ff een bezoekje brengen aan de dierenarts of ze zwanger is... Succes.... |
wat lief!!!
|
okee bedankt allemaal, ik denk dat ik morgenmiddag maar even langs de dierenarts ga voor de zekerheid. ik vind het niet heel erg als er kleintjes komen, maar wil het dan wel even weten. ook natuurlijk met die pil. maar bedankt iig :)
groetjes! |
Ik ben gister naar de dierenarts geweest en na lang voelen en uiteindelijk een echo was er dan toch iets te zien :) . dus ik ben toch wel blij dat ik naar de dierenarts ben gegaan.
groetjes |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:46. |