Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   verliefd op jongen van de vakantie.. (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=798313)

meissieh 05-04-2004 15:22

verliefd op jongen van de vakantie..

ik stond met mijn ouders op een camping in spanje, en een week later kwam hij dan.. we zeiden alleen maar hoi en eetste tegen elkaar.. verder durfde ik nix tegen hem te zeggen, en hij blijkbaar ook niet tegen mij. op mijn laatste avond(hij bleef nog een week) vroeg ik zijn msn.. we spreken elkaar nu regelmatig op msn en hij deed zelfs een keer zijn cam aan.. ik weer helemaal opnieuw verlieft.. op een gegeven moment had mijn vader iets gedaan waardoor ik ook een soort van cam had, hij zegt zo: doe aan.. en ik doe hem zo aan. later vraag ik aan hem of hij een vriendin heeft, en hij zegt 'jammer genoeg wel' je begrijpt, ik vroeg natuurlijk: jammer genoeg? en hij zegt zo: ja jij ben gewoon lekker als ik jou met mijn vriendin vergelijk.. dus ik zeg: dat meen je niet.. hij zegt: nee.. en erachteraan: nee sorry dat was lullig, je bent een leuk meisje hoor.. maaar hij heeft nu eigenlijk gewoon gezegt dat ik lelijk ben terwijl ik weet dat het niet zo is.. ik bedoel.. ik krijg best wel veel aandacht van de 'lekkerdere' jongens, en nu is mijn vraag: is hij het waard dat ik hem leuk vind? ik wil graag weten hoe jullie erover denken..

Pixxa 05-04-2004 15:30

hihi, hoe schattig. Je mag ehm best leuk vinden hoor, en hij mag vast wel naar jou kijken ... tis dat tie al een vriendin heeft eh.

Citaat:

maaar hij heeft nu eigenlijk gewoon gezegt dat ik lelijk ben terwijl ik weet dat het niet zo is..
Zou ik zo niet opvatten hoor! Hij kan alleen niet slecht over zn vriendin praten, dat klopt niet snap je?

Spare 05-04-2004 15:40

interpretatiegevoel ten top :p

droomkoningin 05-04-2004 16:09

Citaat:

Z schreef op 05-04-2004 @ 16:40 :
:D

kissygirl 05-04-2004 16:32

wel lullig dat hij zei dat je lelijk was zoiets kan behoorlijk hard aankomen.. maar tuurlijk mag je em nog best wel leuk vinden alleen de kans is toch niet zo groot dat je hem weer s een keer ziet en zoals hij al zei hij heeft een vriendin... maak je dr maar niet druk om.. k zou zeggen ga gwn eerst lkkr met vriendinnen op stap of de stadt in jongens komen later nog wel s :p

Sitia 05-04-2004 16:39

Nee ik denk niet dat hij het waard is, tuurlijk mag je hem leuk vinden maar ik denk dat je er meer aan hebt om gewoon in je eigen buurt iemand te vinden..

meissieh 09-04-2004 10:30

tuurlijk mag je em nog best wel leuk vinden alleen de kans is toch niet zo groot dat je hem weer s een keer ziet

t probleem is alleen dat ik hem in de zomervakantie juist WEL weer zie.. en hij zei laatst dat hij het spannend zou vinden als hij met mij mocht gaan.. maar bedankt voor jullie reacties..

Gwinnie 09-04-2004 12:36

Citaat:

Z schreef op 05-04-2004 @ 16:40 :
mijn gedachten..

Loontjuh 09-04-2004 12:47

Citaat:

kissygirl schreef op 05-04-2004 @ 17:32 :
wel lullig dat hij zei dat je lelijk was zoiets kan behoorlijk hard aankomen..
in mijn ogen zei ie niet dat ze lelijk was hoor.. :o

Pixxa 10-04-2004 02:03

Citaat:

Loontjuh schreef op 09-04-2004 @ 13:47 :
in mijn ogen zei ie niet dat ze lelijk was hoor.. :o

maakte ze er idd zelf van hoor!

Dukko 10-04-2004 08:10

Citaat:

Pixxa schreef op 10-04-2004 @ 03:03 :
maakte ze er idd zelf van hoor!
minderwaardigheidscomplexje :p

stuur maar door naar psychologie :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:21.