![]() |
De Klassieker: Feyenoord - Ajax zondag 11 april.
wat word de uitslag?wie scoorde er?wie gaat er heen?
ik ga er naar toe vak C ik gok een 2-1 zege voor Feyenoord 1-0 Ono 1-1 Zlatan 2-1 Buffel |
2-1
Mitea Buffel Buffel |
eredivisie topic!
slotje? |
Ik denk 8-8 ;)
|
Ik denk 1-3.
Ibrahimovic, Mitea, vd Vaart, Buffel. |
Citaat:
........ :rolleyes: |
het zal wel een 0-0 of 1-1 worden, bloedsaai, slecht voetbal, veel overtredingen en kaarten...en nikszeggende supporters...
|
Feyenoord - Ajax 1-1
0-1 Ibrahimovic 1-1 Kuyt en nog 5 punten... ;) |
Ik ga met Mr.Oizo mee, 10-10 :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik gok een 1-2 overwinning voor ajax
Pienaar - Zlatan - Kuyt |
1-0, 90ste minuut, Kuijt :cool:
|
1-2 voor ajax...
Ibrahimovic, buffel, mitea |
het wordt weer LUCKY ajakkes natuurlijk
|
vd vaart is altijd ijzersterk tegen feyenoord, hij zal zeker een beslissende factor zijn
0-2 7. Ibrahimovic 83. Sikora en niets lucky ajax |
Citaat:
94ste minuur, schwalbe van Zlatan, penalty gemist, maar door een rare windvlaag beland ie alsnog in t doel :( |
Citaat:
|
1-2
0-1 van der Vaart 0-2 Zlatan 1-2 Buffel |
zlatan
mitea buffel en dan de genadeslag : sneijder 3-1 |
Citaat:
|
2-0
'23 Kuyt '56 Buffel |
Citaat:
|
1-4 voor Ajax :)
Ibrahimovic 2x vd Vaart 1x Sneijder 1x Kuijt scoort voor feyenoord uit een penalty :rolleyes: |
Citaat:
|
De wedstrijd wordt afgelast ;)
also : : null zu null |
Citaat:
|
2-1 voor Feyenoord, want die spelen gewoon beter de laatste tijd en in verband met de tweede plaats willen zij uiteraard winnen.
0-1 Sneijder 1-1 Smolarek 2-1 Kuyt (pen.) |
zolang het maar gelijk blijft/wordt ben ik een blij man
|
Citaat:
Ik denk 1-1 OF 2-1, en aangezien ik 2-1 toch leuker vind ga ik voor die uitslag met 0-1 vd Vaart (21e minuut ofzo) 1-1 Buffel (ergens in de buurt van de 57e minuut) 2-1 Lazovic (73e minuut) maar dat zal wel niet gebeuren :o |
Citaat:
ik ga er trouwens ook heen vak Z |
Ik ben voor Ajax, maar aan de andere kant heb ik Feyenoord liever op de 2de plaats dan PSV.
2-1 Buffel Van der Vaart Kuyt |
Citaat:
Maar Feyenoord-Ajax 1-1. |
Feyenoord 0-5 Ajax
Van der Vaart Ibrahimovic (2x) Pienaar Sneijder |
Hoewel ik voor Ajax ben, hoop ik dat Feyenoord wint. Waarom? Heb een gruwelijke hekel aan psv, en als feyenoord nu wint, dan hebben ze nog een kans om psv van de 2e plaatst te krijgen (anders ook wel, natuurlijk, maar ja... ajax wordt toch wel kampioen, dus..)
|
1-3
Kuijt (Niet uit een penalty want als ie die krijg zal ie m wel missen Ibrahimovic Mitea Van der Vaart |
0-2
|
2-0
1-0 Buffel 2-0 Gahly |
Citaat:
|
Feyenoord - Ajax 3-1
1-0 Buffel 2-0 Escude (ed) 2-1 Zlatan 3-1 Buffel |
wacht nou maar af, de wedstrijd is zondag, zien we dan de uitslag wel (4-9?)
|
0-1 vd vaart
1-1 buffel 2-1 v persie 3-1 lazovic |
2-1 voor Feyenoord
0-1 Sneijder,blunder Zoetebier 1-1 Smolarek 2-1 Kuijt(pen), na een Machlas-duik van Buffel :evil: :evil: |
Hey,
Ik denk dat het een gelijkspel wordt: 1-1 1x Zlatan 1x Kuijt Ik ga er trouwens ook heen als Ajax supporter en zit in NN Laterzz |
Citaat:
Zou er niet te veel ophef over maken. |
Citaat:
Dit is pas rivaliteit, misschien kunnen wel half-om-half shawls gaan breien, samen liedjes zingen over PSV, en hangen we jullie spandoek over Fons S. naast die van ons! Leeft de Klassieker bij sommige dan echt niet meer? |
vermoedelijke opstelling Feyenoord:
Zoetebier Gyan Vd Berg Paauwe Mtilliga Ghaly Ono Buffel Smolarek Kuyt Lurling Hoop Lazovic ipv Smolarek en Van Persie ipv Lurling maar zal wel niet gebeuren (n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Beetje jammer, zeggen dat je voor Ajax bent en dan gaan hopen dat ze van Feijenoord verliezen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:06. |