![]() |
Grote katachtigen als huisdier??
Ik zag laatst ergens op tv dat er vooral in Amerika best veel mensen zijn die grote katachtigen thuis houden. Bijvoorbeeld leeuwen, tijgers, panters...
Wat vinden jullie daar nu van? |
raar (woest hoor :p) maar wat heb je daar nou aan?!
Je kan ze (meestal) niet knuffelen, ze stinken ontzettend en hebben heel veel ruimte nodig. Dan eten ze ook nog eens heel veel en ik vind het nogal uitsloverig als iemand een tijger heeft. |
Ik vraag me af: hoe kom je op t idee?!! Sjeezus zeg, welke idioot neemt er nu 3 tijgers, 4 leeuwen, een poema, een panter of weet ik wat in huis/tuin?!! Dan ben je toch niet goed in je hoofd of zie ik dat nu verkeerd?
|
dom dom dom. denk ook es aan die dieren. denk je nou echt dat die in een huisje willen wonen???
|
Naast zo'n dier heb je ook een abbonement op de slager zeker.
|
dat zal best jah :rolleyes:
En dan zijn mensen verbaasd als ze worden (dood) gebeten door hun huisdier.... Mensen zijn ziek |
Mishandeling.
|
Citaat:
|
Tsja, Amerikanen denken dat ze alles kunnen en daarom ook móeten doen.. Misschien dat ik het ook wel had gedaan als ik daar een enorme villa ofzo had, zodat het beest zich er thuis kon voelen. Hoewel ik met een huiskat natuurlijk ook genoegen zou nemen. :)
|
Citaat:
|
belachelijk laat die beesten lekker in de natuur!
|
Citaat:
|
wat voor een werk zal het zijn om die kattenbakken te verschonen?
|
Citaat:
Dierentuinen is een beetje dubbel. Fokprogramma's voor met uitsterven bedriegde diersoorten zijn nuttig, de educatieve functie van dierentuinen ook, maar eigenlijk kan ik het niet goed aanzien. Vooral de oudere dierentuinen, zoals Artis, zijn bij lange na niet ruim genoeg. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:46. |