![]() |
Flevofestival!
Hallo!
Wie van jullie is er wel eens op het Flevofestival geweest??? Het is een festival met een gelovig kantje, ook niet gelovigen zijn er welkom!! Ik ga er dit jaar misschien heen als vrijwilliger, heb jij dat wel es gedaan?? Deel je ervaringen op dit topic! andy hunter at the close of every day barlowgirl crushead drowned holy eyes jars of clay la syphony make up your mind michael farrington morphia nicky rogers out of eden plumb rescate rock ´n´ Roll Worship Circus Seekers Planet Seventh avenue Six Star Hotel The Band with no name The electrics The spirit that guides us the violet burning this beutiful mess edited by Very Drunk Driver |
M'n vriendin heeft zich daar ooit laten neuken. (y)
Maar ik ga niet, hou niet van dat Christelijke gedoe. |
defineer 'gelovig kantje'
|
Ik ben er nog nooit geweest, maar ik heb er wel goeie dingen over gehoord...
Tlijkt mij wel gezellig maar de meeste van die bandjes zijn zo onbekend! Nou ja misschien ga ik ooit ook wel kijken.. Hoe bedoel je trouwens; gelovig kantje? Ik weet ook wel dat het CHristlijk is, nix mis mee lijkt me? veel plezier dan iig |
Citaat:
Verlaat de heidenen! Je kent het wel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
flevo is gaaaaf! beetje jammer dat mensen meteen zo raar reageren omdat het Christelijk is! Alsof wij geen gewone mensen zijn!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik heb gister gehoord dat jars of clay komt.. nu wil ik er eigenlijk wel heeen want dat vind ik eeen supergoede band! :) |
Citaat:
mag ik je aanraken? |
Citaat:
|
Wat is de line-up, en hoeveel kost 't ongeveer?
|
de line up staat op de site: flevofestival
t kost 85 euro in de voorverkoop als je boven de 18 bent. Ik ben al 3 keer geweest, ga voor de 4e keer dus :D en wat is er niet gewoon aan mij dan?? |
Als Spetälskahora niet komt, voel ik de aanwezigheid van god ook niet hoor :|
|
85 euro vind ik echt belachelijk duur voor zo'n festival
|
Citaat:
|
volgende keer zet dan de line-up gelijk in het topic
kan iedereen gelijk zien waarover het gaat (lees het beleid) |
jahoor.. daar krijgen we wel commentaar op! wat dan van al die beledigende berichten! Ik dacht dat de mensen hier wel iets meer respect hadden voor elkaar! Lijkt me toch iets belangrijker dan de line up, maar ik zal m hier wel ff neerzetten.
Band with no Name Morphia By the Tree Sixstar hotel Niki Rogers Drowned BarlowGirl Rock n Roll Worship Circus at the close of everyday Jars of Clay Rescate Out of Eden Michael Farrington Andy Hunter Violet Burning Plumb Spirit that guides us LA Symphony Seekersplanet Holey Eyes Crushead Seventh Avenue Electrics Make up your Mind This beautiful mess Andy Hunter LA Symphony Michael Ferrington Plumb Rescate Seeker's Planet The Violet Burning The Spirit that guides us |
Al die troep voor 85euro? ik laat nog liever een piercing in mijn eikel zetten
|
als je het niks vind zeg dan niks! :mad:
en het zijn echt wel hele gave bands dit jaar! |
Citaat:
www.graspop.be als je het nog niet zeker weet |
het is maar net wat je leuk vind, doe mij die bands van flevo maar! En jij veel plezier daar :)
|
ik ben daar 2x geweest, was echt super gezellig. ik was daar medewerker echt super veel mensen leren kennen.
en het was echt niet zo dat je steeds met god bezig was.. ik heb super veel lol beleeft daarzo. t was echt sex drugs en rock en roll.. al was drug daar verboden :S |
Citaat:
dan volgt nu ruimte voor de willekeurige gristenbelediging: >......< |
allemaal de fanatiek knop een stuk lager zetten dan wordt het hier een stuk gezelliger.
maar je moet toch ook zeggen 85 euro voor zoiets is alleen interessant als je gelovig bent of half gelovig of gelovig wilt worden. je gaat niet echt voor de bands |
het festival is meer dan de bands, maar dat ze niet erg bekend zijn wil niet zeggen dat ze niet goed zijn hoor!
Naast bands is er een heel programma van cabaret, lezingen e.d. Sporten kan ook nog! :) |
85euro voor bands waarvan ik nog nooit wat van heb gehoord , en dat in naam van "god" :D
|
Citaat:
en ik wil even een toepasselijke cd'tje promoten: vital remains - dechristianize hoe bruut, vooral die brug na 2 minuten. Die lui moet ik nog een keer zien Maar dit festival vind ik VEEL te duur en de bands vind ik waarschijnlijk toch ruk |
Citaat:
Correctie: Zoals jij je gedraagt in dit Forum BEN je ook een EIKEL!!! Whahahahahaha :D sneu figuur... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kop dicht en je andere wang toekeren.
En wel nu. |
lief zijn voor elkaar!
en als je het toch niet boeiend vind dan post je hier gewoon niet. die negatieve reacties kunnen we er zelf wel bijdenken. |
Negatieve reacties?
Ik geloof dat het in dit geval de gelovigen zijn die beginnen te miepen. Trouwens, de line-up van dit jaar is veruit inferieur aan die van vorig jaar, toen slechtvalk nog wat leuke muziek speelde te midden van al het gospel gejengel. |
ja we hebben idd nog niet veel metal, alleen seventh avenue en morphia, maar hopelijk komt dat nog!
en was idd aan t miepen, maar alleen omdat er zo negatief gereageerd werd heel de tijd, kwam erg beledigend over die reacties. |
In het openbaar je opinie meedelen ; dat is een forum.. goh
|
Ik ben vrijwilliger dit jaar :)
en nee, ik ben niet gelovig. Ik wil eens met andere mensen praten als normaal :p :) |
Ik heb medelijden met je :d
|
Citaat:
Dus hou je mond, en geef pas een mening over iets als je echt weet wat het is. :) |
Citaat:
Plus dat je echt een ontzettende sukkel bent als je zo'n festival beoordeelt voordat je er zelf geweest bent. Het klinkt misschien heel dom, maar het is toch een stuk 'vrediger' dan een gewoon festival. Oh well. Ontopic: er komen best vette bands (The Spirit That Guides Us <3) maar het is me toch wat te duur :/ |
Wat ben jij een domme doos zeg, Ik heb persoonlijk mijn opwegingen gemaakt. Prijs <-> muziek , en geconstateerd dat dit niet tegen elkaar opweegt. Elke mongool kan dit constateren.
|
Citaat:
Misschien dat jij me dan even kan uitleggen wat een opweging is? |
Citaat:
:D verder heeft FAZ gelijk wat betreft de prijs in verhouding met de bands. Bovendien heb ik het niet zo op religie, ongeacht of deze nadrukkelijk aanwezig is of niet. |
Flevo is :cool:
Ik ga misschien wel als vrijwilliger dit jaar. En ja, gezeur over 'christelijk' blijf je houden. Wat sooz zegt, klopt wel: het geloof staat niet centraal, maar is wel degelijk aanwezig. En tja, de kosten... Het is 4 dagen lang, en naast de muziek is er nog een hoop te beleven: seminars, sporten (tja, ik vind het ook niet echt een festivalbezigheid :D), enzo... En die sfeer :cool: (y) |
Citaat:
Citaat:
|
laatste opmerking , ik heb altijd gelijk.. en religie is uit de mode
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:00. |