![]() |
leven
hiero een gedicht dat ik zelf heb geschreven een paar jaar geleden
Leven haat, verdriet vriendschap, liefde leven in een wereld vol emoties hartsvriendinnen proberen jouw jaloers te maken niemand die een steek om je geeft een vader en moeder die geen kus willen geven omdat je ruikt naar reinigingsmelk Zussen die grote hebzucht hebben Vrienden en vriendinnen die jouw wegduwen Zodat jij er alleen voor staat Is dit nouw leven? |
heey pearl,
ik vind je gedicht wel wat hebben...al vind k hem wel persoonlijk, slaat ie ook op jezelf? ik vind het geen topgedicht, maar ik kan toch wel merken dat het belangrijk voor je is en t een rol speelt in jouw of misschien iemand anders zijn leven...mssn moet je eens proberen meer gedichten te schrijven maar dan met meer moeilijke en heimelijke woorden..als je me begrijpt :) succes |
Citaat:
|
Heb je expres die -w's toegevoegd aan jou, nou? :confused:
Het is niet diepzinnig, het is niet geheimzinnig, het staat er zwart op wit. Maar ik kan me goed inbeelden met welk gevoel je dit geschreven hebt en daar draait het onder andere om. Hopelijk ben je nu al wat verder gegroeid in het schrijven? Ik ben benieuwd. :) |
Je moet geen verslag doen van niets, maar je gevoel erin gooien. Dat is een gouden dichttip. :) Dat is wat een gedicht een gedicht maakt: gevoelens door woorden. Knutselen met taal. Dat mis ik te erg om dit gedicht mooi te vinden. Ook is je onderwerp niet origineel, misschien de uitwerking enigszins (hoewel dat waarschijnlijk geïnspireerd is door je eigen leven). Doe daar in het vervolg wat aan. :)
|
Citaat:
weinig meer aan toe te voegen. |
tnx iedereen, voor de leuke en de minder leuke kritieken, maar voor degene die dit gedicht niet zo mooi vinden, en ook zich ergeren aan die -w's, ik had dit gedicht namelijk geschreven toen ik een jaar of 11/12 was (dat is ongeveer 3/4 jaar geleden) en had het gelijk uitgetypt. ik had gister niet zoveel tijd meer, dus ik heb het maar gekopiërd en weer hier geplakt.
*~>0o-pearl-o0<~* |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:39. |