![]() |
[Screenshot van je msn-lijst]
Ik ben benieuwd :)
|
Geen zin om te uploaden.
Ben trouwens ook erg gehecht aan dat ietsie anonimiteit dat ik nog over heb ;) |
nee. en in sommige namen staan hun emailadres, dus ik doe 't niet..
|
Ik typ 'm wel, heb geen zin om 'm te uploaden:
Mijn status: (f) Somebody Special (f) Fietsen met Knoeppie is leuk!! (L) M'n ventjuh (L) (0/1) :P It is I LeClerc :P Twee keer prikken voor hetzelfde geld :P 1. Schatjes (0/3) heb msn 6.0 Nouk. that's how I like it, loud :p 2. Vriendjuhs (3/12) (f) Somebody Special (f) Fietsen met Knoeppie is leuk!! (f)(*) esta loca (*)(f) :[eucalypta:[ ..::*(F)(L)Leo(L)(F)*::..Stepkhe je hebt 't gister goed gedaan(y) bazz Benjamin CamaroSS'68 ik wacht ook af Medic12 Here Too Save Your Ass Not Too Kiss It!!! Sidney | (l) | "Werkvakantie", zakenreis, gaat lekker zo! :P (Ga je wel missen Lieverd:() Sidney | Hey allemaal! Andere contactpersonen (1/7) Cherry Blossom Girl - wie zoekt nog een kamer in Tilburg? - NiEzUZfAcToRy -I gOt A naUgHtY sTyLe (L)(L)(L)Lief meisje is gek op haar schatje en mist hem ook erg.Ik wil je nooit meer kwijt lieverd!(L)(L)(L) ikke-eva|beugelbekkie Kingsite Tilburg Always and 4-ever !!! Marc...Sometimes I feel... rick |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, ik vermoed dat de mensen die er in staan dat niet op prijs zouden stellen.
|
Citaat:
|
Het beetje privacy wat ik hier heb, wil ik nog graag zo houden. Je krijgt hem dus niet te zien :p
|
nou, hier, heb je de breezers:
http://www.uploader.forumfreakz.com/uploads/1654.jpg maar je kunt al hun mooie breezernamen niet lezen omdat ik er nooit meer op ga, op dat adres :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Het gaat je geen zak aan hoe mijn msn-lijst eruit ziet, no offence.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die krijg jij hier mooi niet te zien.
|
Nopez, inbreuk op privacy (n) :p
|
nou, wat een inbreuk op je privacy :s
|
REIE (rennt nicht)
No new e-mail messages Stervelingen (18/1X7) |
Ik heb wel wat beters te doen.
|
Citaat:
|
Is er ook een zogenaamd 'nut'?
|
Citaat:
|
Mensen die hun hele lijst willen tonen mogen dat vanaf nu op het onzinforum doen.
gesloten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:23. |