![]() |
Hoe krijg ik die 'vernieuwen' knop terug?
Pfff.... ik en computers :(
|
view - toolbars - customize (onderste) en daar staat aan de rechterkant 'vernieuwen'. Daar druk je op en dan toevoegen ofzoiets (pijltje naar rechts) en tada
|
WOOH echt enorm bedankt...!!! ik kan niet op internet zitten zonder vernieuwen knop!
maar ehm.... :bloos: Hoe krijg ik dan zo dat ook de tekst vernieuwen erbij staat, want nu staat alleen dat plaatje daar.... :( Wat fijn dat er toch mensen zijn die wel met comps overweg kunnen! :D |
Kijk verder dan je neus lang is :|
BIj datzelfde menu staat het :| |
Citaat:
uhuh... :( |
Citaat:
edit: ik wist ook niet waar icoontjes toevoegen stond voordat je het vroeg, maarja ff denken..hmm zou het file, edit, view, favorites, tools of help zijn? Alleen tools of view zou het zijn, maar waarschijnlijk view, en hey wat een toeval er staat iets over toolbars en waar die knoppen staan heet een toolbar. Customize is zelf aanpassen en tada, gevonden ;) |
beeld --> werkbalken --> aanpassen ---> tekstopties dat keuze menuutje onderaan :D
|
Citaat:
ik zoek zoek zoek.... had ik al gedaan, maar goed ik zal nog es... zucht... ik voel me dom :( :D Handig trouwens, zo'n topic waar je ALLES kunt vragen ;) :p :D |
Citaat:
ik heb trouwens nog ge-edit met wat uitleg. Je kunt hier overigens niet ALLEs vragen, msn vragen stel je maar in het sticky topic :p |
Citaat:
hehehe |
Alles wat betreft computers dan...
Ik zit neit voor niks ook op onzin :D |
JAAAAHJAAAAAAAAHJAAAAAAAAH!
Het klopt allemaal weer! Ik ben weer helemaal gelukkig... (zelfs mn vader wist het niet :D) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:30. |