![]() |
wat is je lievelingsland binnen europa?
mijne is spanje
|
In welk opzicht favouriet? :confused:
|
Citaat:
En ik ben in een aantal landen nog niet geweest die toch wel eventueel ''favoriet'' zouden kunnen word. |
Je vergeet het halve oostblok, maar aangezien niet veel mensen dat als favoriete landen zullen hebben is dat niet zo belangrijk
|
Citaat:
|
finland.
|
waarom perse binnen europa?
|
Anders, namelijk de Canarische Eilanden.
Misschien hoort het bij Spanje, maar Spanje zelf vind ik niet zo geweldig. |
Citaat:
|
Liechtenstein :cool: ;)
|
:) FINLAND (y) :D
|
Italie
|
Italie rullez :D
|
lekker compleet lijstje... :rolleyes: (n)
|
Oostenrijk, mooie Bergen.:)
|
Ik heb Italië gestemd, maar er staan een aantal landen tussen waarvan ik denk dat ze ook wel favoriet kunnen worden nadat ik er een keer geweest ben :)
|
Griekenland, ben er nu drie keer geweest en ben verkocht. Lekker klimaat, aardige mensen en het is qua natuur ook prachtig.
|
Hehe tot nu toe maar 1 voor de Chauvinistische Fransen :) (y)
|
Noorwegen
|
Tot nu toe is dat Spanje.
Het weer en klimaat vindt ik wel okee (y) Ik kan er goedkoop naartoe vliegen en verblijven (y) Ik heb er familie wonen (y) |
Hm ik ben nog niet in al die landen geweest, maar ik ga op dit moment voor Kroatië. Al zie ik mijzelf later ook nog wel in Frankrijk wonen..
|
GB. (Londen!!) :)
|
Zwitserland
Duitsland Oostenrijk Italië In die volgorde. :) En natuurlijk Nederland, m'n vaderland. ;) |
Spanje.
|
Noorwegen.
Al ben ik er nog nooit geweest :o . Maar dat land heeft wel een onweerstaanbare aantrekkingskracht op me.... ga er volgend schooljaar een jaar wonen :). |
Rule Brittania!!!
|
tot nu toe: Italië.
|
Qua landschap en omgeving enzo: Italie :)
|
Griekenland... tot nog toe tenminste.
Ik ben slechts al in Tjechië (Pilz), Engeland (Canterburry), Griekandland (Evian, Istea) en Frankrijk (Parijs) geweest. Ahja, ook in Holland, maar dan slechts voor enkele uurtjes, dicht bij de grens, telt niet echt mee geloof ik. |
italie
|
Citaat:
|
ik echt wel frankrijk
ben er veel heen geweest emt ouders de laatste jaren steesd naar nederland helaas ik wel er volgend jaar (als mijn ouders me oud geneog vinden) een maandje heen om te gaan kamperen |
Ik haat het Franse volk. Doe mij maar Noorwegen: mooie natuur, rust en aardige mensen.
|
Italië absoluut.
|
met stip op 1: Oostenrijk
goede 2e: Noorwegen |
italie!!!
|
Citaat:
en weet wat dat betekent hoor :) |
twijfelde tussen italie en het verenigd koninkrijk, heb toch maar voor de laatste gekozen.
|
Doe maar Spanje. :) Maar ik ben nog niet in veel landen geweest
|
waarom stemt er nou niemand op Nederland? :(
|
Italie! Lekker weer, lekker eten, leuke plaatsjes, mooie kleding, knappe jongens :bloos:, mooie taal..
|
Spanje en Italië
|
Als ik moet kiezen waar ik naartoe op vakantie wil is het Spanje, maar mn lievelingsland is toch gewoon Nederland:)
|
Citaat:
|
Noorwegen Rulezzzz! Die heerlijke rust daar en dat prachtige landschap. Ben er nu 2x geweest en volgend jaar gaan we naar de Noordkaap! Mijn vader is daar weleens geweest met de motor maar toen mocht ik niet mee.
Ga na mijn eindexamen drie maanden naar noorwegen werken bij een nooorse boer (ben ik van plan) |
Ik heb voor Italië gestemd. Ik ben er dus nog nooit geweest, maar het land trekt me heel erg, om het landschap, maar ook om het eten :D
|
Ik heb op Frankrijk gestemd, hoewel Ierland en Griekenland me ook wel mooi lijken.
|
naahjaa "overige landen" heb k maar gedAAn b-cuZ je zo te zien bijna heel Oost europa vergeten bent :( waar is Bosnië dude??
dus bijdeze B0sNie & Herzegovina is egt 1 van de mooiste landen van Europa (en niet alleen omdat k dr geboren ben) als je er 1 keer geweest bent dAn kan je er niet meer zonder :cool: |
Citaat:
|
Tot nu toe Ierland, maar misschien straks wel Schotland
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:28. |