![]() |
uit de oude doos: gezichtshaar
snorren, sikjes, bakkebaarden, lijntjes, baarden, puntbaarden... wat zijn de laatste trend op het gebied van gezichtshaar?
|
in de krakersscene is t op t moment dé mode om gezichtshaar maar zn gang te laten gaan
|
Het pratende kutje kan echt niet meer hoor (n) :nono:
Lekkere losse bakkebaarden vind ik nog wel iets hebben dan :) |
Citaat:
De ringbaard is weer helemaal de shit na alle beelden uit het verwilderde Irak. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
3-dagen-baardje kan leuk zijn (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
gewoon sikje en bakkebaarden en voor de rest beetje schuurpapier like moi :p
anyway is gladgeschoren en de volle baard niet koel |
Citaat:
maar ik ben natuurlijk trui, ongeschoren en al........ *kuch* |
Citaat:
|
Hou je bek man, je bent gewoon lekker glad en dat moet zo blijven. Hoe fíjn dat dat smoelwerkje van jou te aaien is, grandieus gewoon.
|
Citaat:
Ik vind het trouwens heeeeerlijk als ik een superglad gezicht heb, en dan ook zo glad als een baby's butt, zelfs niet van die ministoppels bij m'n snorrrrr. Tip: ga nooit scheren als je dronken bent, dan kijg je net zoals Ridder, 3 flinke wonden in je gezicht, tijdens je vakantie (n) |
Citaat:
|
een t0erkenschnorrr ook
|
tut tut, die is overtuigd gristen
|
3 dagen baardje :)
(of een week ;)) Liever geen blotebillengezicht. |
Ik hou het op een sik, bakkebaarden laatst weer afgeschoren
Mja en soms heb ik een baard van een paar dagen omdat ik veel te lui ben om me te scheren :P |
Citaat:
|
Bakkebaarden. oee. mooi afgeschoren/afgemeten kan ik ook mooi zijn,zoals het jongetje op vakantie/in spring.
of beetje stoppels. |
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
moutaches, schaamhaarsnorretjes en baardjes, nee! (n)
|
Citaat:
|
Hoe wil je ooit serieus genomen worden in het leven als je geen bakkenbaarden hebt?
|
Citaat:
|
bakkebaarden zijn sexy, mits ze geen kale plekken ertussen hebben, zoals sommige jochjes zonder baardgroei. (n) das dan weer niet sexy.
en sikjes kunnen sexy zijn. :bloos: |
zo glad als een aal is hip
ik ben hip dus ik ben zo glad als een aal :o |
Ik ben erg voor de bakkebaarden en sikjes (y)
maar zodra ze er uit gaan zien als holbewoners mag er van mij wel weer eens geschoren worden... |
Het moet mannen wel staan, maar over het algemeen vind ik sikjes en bakkenbaarden leuk staan.
Leuk-->http://www.rtl.nl/components/shows/i...l3_eric_16.jpg Leuk-->http://www.javierguzman.nl/images/f3.jpg :bloos: |
ja, bovenstaande foto's zijn idd wel leuk. maar ik zie een vent nog het liefst lekker gladgeschoren...
|
omg Javier Guzman.
ik heb zijn KNIE aangeraakt :cool: rrr |
:D bakkebaarden en een sikje (y)
maakt me eigenlijk niet veel uit... zolang het maar geen lange baard is :nono: |
nou, een ZZ top baard heeft ook wel wat... :D
|
la moustache is hip hur, en als het een stoppelsnorretje is ziet hij er ook wel goed uit... :o
|
en zo'n snor als Chiel Montange
(of hoe je het ook schrijft) dan? :p |
Citaat:
|
Chiel Montagne :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
oef |
Citaat:
|
ik kan me vooral een vorstelling maken van hoe IK aan zijn voeten zou liggen... :o
javier = <3 |
Citaat:
|
:d
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:38. |