![]() |
Ik draai al 4 weken om een jongen heen, hij is hartstikke leuk, heeft humor maar woont wel ver weg. We zoenen elke x als we elkaar zien maar we hadden nog niet zon gevoel dat we met elkaar gingen. En donderdag is dan eindelijk zover, ik ga met hem naar de bios en er is een grote kans dat het eindelijk wat wordt. Ik dus helemaal blij......
Totdat. Ik vrijdag op stap kwam en een jongen tegenkwam waar het meteen mee klikte, hij is lief, geduldig, en begripvol. Maar hij weet dus niks van die andere jongen af. Ik heb niks met hem gehad, al wou ik dat misschien wel. Maar aangezien in donderdag die afspraak heb en hem minder goed ken heb ik t niet gedaan. Het klikte misschien wel beter met hem dan met de andere jongen waar ik zo lang op heb zitten wachten. Hij heeft me naar de trein gebracht, ik krijg lieve smsjes en hij zegt dat ie hier heen wilt komen. Eigenlijjk is hij minder nuchter dan de ander, die nooit eens een lief smsje uit zichzelf zal sturen maar die wel laat merken dat ie me leuk vindt. Misschien is het wel zo dat als ik die andere jongen donderdag zie mn instelling wel verandert? Wat moet ik donderdag nou doen, afwachten? Sorry jullie zullen dit wel een dom kinderachtig probleem vinden maar op dit moment zit ik dr wel een beetje mee. |
tja, afwachten is het beste wat je kan doen en moest ik u zijn ik zou een keuze maken, want verliefd zijn op twee jongens is ook niet heel verstandig. je ziet wel wat gebeurt... volg je hart, niet je verstand.
|
wel ik zou afwachten want die andere jongen ken je inderdaad nog niet zo goed en hij kan je misschien makkelijk beinvloeden en een slecht beeld van zich geven...Die andere jongen stuurt misschien niet zo vaak een lief sms'je uit zijn eigen omdat hem verlegen is...maar ik zou in ieder geval afwachten!
Succes ermee! |
Hmm afwachten, en ga op je gevoel af... en dan zie je wel wat het beste is...
Misschien wel helemaal niets Kus |
je kunt toch die andere jongen leren kennen zonder dat je er iets mee doet, kijken hoe hij is....
Ik zou dus idd ff afwachten, dalij kzie je die jongen in de bioscoop en weet je waarschijnlijk meteen of je hem leuker vind of nie, dan ga je ze vergelijken. ps ik vind het trouwens goed van je dat je niet met die andere jongen gezoend hebt, ik ken genoeg mensen die jammer genoeg met beide zouden zoenen |
Ik denk dat jullie wel gelijk hebben en ik dus af moet wachten, maar als ik eerlijk ben krijg ik steeds minder zin in donderdag. Nou ja, afwachten dus maar.
|
Citaat:
|
Ik heb voor mezelf besloten niet te wachten. Ik zie eigenlijk alleen maar op tegen donderdag en daarom ga ik ook afbellen ( ik moet alleen nog durven, het zal wel een teleurstelling voor hem zijn). Wil niet meteen zeggen dat ik iets met de ander krijg. Ik zag er gewoon tegenop, heb er over nagedacht en besloten dat het niks wordt tussen ons. Ik hoop wel dat de andere jongen wil afspreken met me. Dus ik volg nu puur mn gevoel, niet mn verstand, en niet de andere meningen.
Ik hoop dat ik er goed aan doe. |
In de liefde is niets beter dan je gevoel volgen. Als jij naar jouw gevoel hebt geluisterd zul je er op geen enkele manier verkeerd aan gedaan hebben, of het nu wel of niet iets met die andere jongen wordt.
Wat ik trouwens wel voor je hoop:D. En misschien is t wel even eng om jongen nr 1. (;)) af te bellen, maar zorg dat je dat gewoon snel achter de rug hebt en wees eerlijk. Ik zou niet met een smoesje bellen maar gewoon eerlijk zijn; zeg dat t niets kan worden. Succes, en laat ff weten hoe t is gegaan met jongen nr 2! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:22. |