![]() |
[op TV] Goodfellas
http://www.infocusmag.com/03march/goodfellas.jpg
Henry Hill wil al van jongs af aan bij de mafia. Hij begint als loopjongen en door de jaren heen krijgt hij steeds grotere klussen. Vrijdag 9 april / 22:00 - Yorin Een volbloed meesterwerk met geweldig acteerwerk van vooral Liotta. |
deze ga ik dus kijken (y)
|
Goede film , ik hem opnemen en dan mijn vriendin ermee indoctrineren :p
|
heb 'm op dvd en vhs... nuff said
|
Ik moet 'm niet vergeten te kijken. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
je moet em op video hebben , dan ben je pas koel
|
ik moet m eigenlijk wel kijken ja, briljante film
|
Goddomme, dan ben ik niet thuis...
Hmm, dan maar weer eens de DVD opzetten ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hele goede film, m.i. na The Godfather deel I de beste gangsterfilm ooit. Ik ga zeker kijken.
|
Eindelijk een kans om hem te zien, die ga ik niet missen (y) .
|
Citaat:
veel over gehoord, maar nog nooit gezien |
Meesterlijke film van begin tot einde. Te lang niet gezien, though. De video staat klaar. (y)
|
Zo die film heb ik echt al een ontelbaar aantal keer gezien, er was een week toen keek ik hem 4 nachten achter elkaar. Ik ben ook gek op het nummer Donovan- Atlantic als ze zo die gast in elkaar gaan trappen enzo. Echt vet !!
|
Citaat:
|
Ik heb 'm gezien (op aanraden van mijn broers) en hij was inderdaad (y)
|
Ben blij dat ik hem gezien heb, het was een goeie film.
Heeft scorcese trouwens al wat uitgebracht na gangs of new york? |
Citaat:
|
Koele film, met een hoop goede acteurs. Joe Pesci als schietgrage vent en Ray Liotta als (later) paranoide drug-addict stalen wel de show :)
Wat ik jammer vond was dat er gebruik was gemaakt van een dubbele voice-over. Hierdoor vervreemde je je soms van Henry, als zijn vrouw aan het woord was. Eén scene waar ik helemaal dubbel lag was de scene waarin Henry de coke liet versnijden door Sandy. Hij had haast en deed dus zogenaamd 'lief' tegen haar zodat ze het zou doen. Vervolgens rent ie snel met de coke weg en zegt ie nog even snel 'Hahaa!' voordat ie de deur dichtslaat. Die blik is echt geniaal :D |
Die scène waarin Tommy Spider omver schiet is ook grappig. En Jimmy Two Times natuurlijk. (y)
|
Citaat:
Vind het persoonlijk geniaal. |
Citaat:
|
Wel een goede film alleen vind de acteer prestaties niet echt denderend als je het vergelijkt met andere famia films en de personages zijn te simpel.
Once upon a time in America The godfather trilogy zijn stukken beter. |
Citaat:
De personages in Goodfellas zijn alles behalve simpel. |
Citaat:
Joe pecci die bijna in alle mafia films, het grappige opgefokte mannetje speelt. Dat stelt natuurlijk niet echt veel voor als super personage. Dat zegt wel genoeg dat jij geen verstand van films hebt. Films van d niro als taxidriver,once upon a time in america, a bronx tale zijn heel wat moeilijker dan die simpel stoere mafia macho films die jij zo stoer vind. Ik zou zeggen ga meer verdiepen in een film, dan onzin uitkramen. |
ik vond hem goed, maar niet bijzonder.
|
Citaat:
Je komt erg veel te weten over Pesci's personage. Welke film heb jij zitten kijken? Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Misschien die vrouwen uitgezonderd, die zijn zo bordkartonnen als een toneeldecoratiestuk. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:30. |